שמפו לשיער צבוע בהתאמה מיטבית

שמפו לשיער צבוע

שיער צבוע עובר לא אחת טראומה קיצונית של השיער ושל הקרקפת כיוון שהשיער חשוף בפק זמן ארוך לחומרים כימיים אשר נכנסים לשורש השערה ונמרחים באופן מאסיבי גם על הקרקפת. לכן מומלץ לחפוף עם שמפו לשיער צבוע, כדי להחזיר לו את הברק והחיוניות.

פעולות שיש לבצע לאחר צביעת שיער

לאחר צביעת השיער חשוב להזין אותו וגם את הקרקפת כדי לשמור עליהם ולהחזיר להם את החיוניות לאחר הטראומה שעברו בזמן הצביעה. שימוש בשמפו לשיער צבוע ללא מלחים עשוי לטפל ולשקם את החוויה. צבע שיער הוא חלק חשוב מהמראה של כל אישה ולכן היא מבצעת את הליך הצביעה מעת לעת. אך יש דברים שיש לבצע בתחום הטיפול בשיער הצבוע וכך לשמור על בריאותו.

יש כמה דרכים לטפל ולתחזק שיער צבוע והדרך הטובה ביותר לשמור על בריאותו היא על ידי שימוש בשמפו בטוח לסוג השיער הספציפי. בעת שטיפת השיער כדאי להשתמש בשמפו עדין שלא ישאיר את השיער יבש וזה יבטיח שהוא יהיה בריא וחזק.

סוגי שמפו מומלצים לשיער צבוע

כדי לשמור על הנראות היפה של השיער הצבוע יש להשתמש בשמפו המיועד לשיער צבוע שאינו מכיל סולפאט, כיוון שהסולפט עלול להפוך את השיער הצבוע לדהוי ועמום.

שמפו לשיער צבוע מועשר בשמן זרעי קנאביס, מומלץ כשמפו שמעניק ברק ולחות מוגברת לשיער צבוע ומגן עליו מפני יובש. צמח הקנאביס הוא מושלם עבור השיער כיוון שהחומר הפעיל והאיכותי הוא בשילוב הוויטמינים: A B C &D  אשר מגינים על השיער מפני חום, מקרינת UV ומכימיקלים שונים. שמפו זה מנקה את השיער ביסודיות ואינו משאיר תחושה של יובש הנגרמת בשל צביעת השיער.

שמפו לשיער צבוע וגוונים ביין כרומטיק ללא סולפט קרסטס

שמפו ללא מלחים מקציף פחות משמפו רגיל, לכן אם רוצים הקצפה מומלץ לחפוף פעמיים – בחפיפה הראשונה עם מעט שמפו כדי להוציא את השומן הראשוני, בחפיפה השנייה יש למרוח כמות רגילה של שמפו כדי ליהנות מהקצפה מלאה וניקיון מרבי של השיער.

יש גם שמפו לשיער צבוע שהוא רך ומיועד לשמירה על שיער צבוע לא סולפטים. זוהי פורמולה עדינה עם ריכוז גבוה של מרכיבי ניקוי. כאשר הקרם בא במגע עם מים הוא הופך למוס אשר מנקה בעדינות והיטב את סיב השערה, הוא עוזר לשמירה על שיער צבוע ומגביר את הברק שלו.

אפשרויות נוספות של שמפו איכותי

אפשרות נוספת היא שמפו לשיער צבוע המכיל פורמולה ייחודית למניעת דהייה תכופה של הצבע. השמפו מאפשר ניקוי יסודי ואיכותי של השיער לאחר צביעה, הוא יוצר קצף עשיר ומפחית את דהיית הצבע והרגישות בקרקפת. בנוסף לכך הוא מעניק ברק עוצמתי ומחזיר את החיוניות לשיער, השמפו משפר את רמת רכות השיערה תוך שמירה מקסימלית על הצבע. שמפו זה מוגדר כשמפו חומצי, הוא מאפשר נטרול של Ph גבוה שמכתים את השיער.

 

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button