שמפו לשיער מתולתל

שמפו לשיער מתולתל

מדפי מוצרי הטיפוח לשיער עמוסים במוצרים שונים ומגוונים, במבחר סוגים, חברות ומחירים. איך נדע מהו השמפו הנכון לנו והאם כל סוג שמפו מתאים לכל סוגי השיער. האם שמפו לשיער מתולתל שונה משמפו לשיער חלק ואיך נדע לבחור את השמפו הנכון לסוג השיער שלנו.

מה זה שמפו

תפקידו של השמפו, או תחפיף בעברית, הוא לנקות את השיער ואת הקרקפת. השמפו מכיל חומרים פעילים שמפרקים את השומן שנמצא על הקרקפת ויחד אתו גם לכלוך, זיעה וקשקשים. בפעולת החפיפה אנחנו מסירים את השמפו מהשיער ונשאר עם שיער נקי, רך למגע, מבריק, קל לסירוק וסידור. השמפו מגיע בצורת נוזל או מוצק ובשנים האחרונות אפשר למצוא גם שמפו יבש שעושים בו שימוש ללא מים ובלי להרטיב את השיער. באתר של BENITA TLV תוכלו למצוא סוגי שמפו לכל סוגי השיער ומסוגים שונים.

מהו סוג השיער שלך, מתולתל, גלי או חלק?

כדי להתאים את סוג השמפו הנכון לשיער שלכם, יש להתחיל ולהבין איזה סוג שיער יש לכם. שיער יבש זקוק לשמפו עשיר בלחות שיודע לשמר את הלחות בשיער לעומת שיער שמן שצריך שמפו שיוכל לאזן את רמת השומניות בקרקפת. בשיער צבוע או שעבר תהליכים כמו החלקה יש להשתמש בשמפו שיעניק לשיער חיוניות ואילו שמפו לשיער מתולתל ייתן לשיער את הנפח והקפיציות שלהם זקוקים התלתלים. חשוב לשים לב למקרים כמו קשקשים או קילופים בקרקפת שמצריכים שמפו טיפולי.

מי צריך מלח בשמפו?

כדי להבין מה עושה המלח לשמפו המיועד לתלתלים צריך להבין כימיה וכיצד מולקולות עובדות, בקצרה אפשר לומר שתפקידו של המלח הוא לעבות את השמפו, להפוך אותו לצמיגי יותר, נוזלי פחות וכך אפשר לשלוט בכמות החומר היוצאת מבקבוק השמפו. עם זאת המלח שבשמפו, שהוא למעשה אותו NACL שאנחנו מכירים כמלח מטבח, גורם להסרת שמנים טבעיים מהקרקפת, עלול לגרום לייבוש הקרקפת, גירוד וקשקשים. בשנים האחרונות יצאו לשוק מוצרי שמפו ללא סולפטים.

הסולפטים הם מלחים שמטרתם להתערבב עם מים ולסייע בניקוי, והם אלה שאחראים על יצירת הקצף. הסולפטים יעילים מאוד בהסרת השומנים (לכן אפשר למצוא אותם גם בחומרי ניקוי כלים) אך לפעמים הם מסירים יותר מדיי מהשומנים ומהסבום הטבעי ולכן מומלץ להימנע מהם. ב BENITA TLV  תוכלו למצוא גם שמפו לשיער מתולתל ללא סולפטים שמבצע עבודה מעולה ומעניק את הנראות המושלמת לאחר החפיפה.

שגרת הטיפוח עם שמפו לשיער מתולתל

השיער הוא חלק משמעותי מהלוק הכללי שלנו ומעיד הרבה על יחסנו לניקיון ולטיפוח. בעזרת שימוש במוצרים נכונים כמו שמפו לשיער מתולתל קל מאוד לשמור על שיער נקי, בריא, מבריק ומרשים.

היכנסו לאתר של BENITA TLV והצטיידו לכם במוצרים איכותיים בקלות ובמהירות. תוכלו להסתובב בחנות האינטרנטית ולהתרשם ממגוון המוצרים ואף להתייעץ עם הצוות המקצועי שעומד לרשותכם. כל זאת בלי לצאת מהבית בכלל ולקבל את הפריטים שבחרתם תוך פרק זמן קצר.

 

 

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button