שמפו לשיער מתולתל – איך לבחור נכון

שמפו לשיער מתולתל

לנשים רבות יש שיער מתולתל, חלק מהן אוהבות מאד את הנראות הייחודית שלהן עם רעמת השיער המתולתלת ויש גם כאלו שמעדיפות לשנות את הנראות שלהן. הנשים המתולתלות מפתחות עם השנים כללי התנהלות עם השיער שלהן כדי שכל תלתל יהיה במקומו. יש סוגים שונים של תלתלים, כמו תלתלים גדולים, תלתלים קטנים, שיער מקורזל שהוא ארוך, קצר ועוד. כדי להגיע לנראות האופטימלית, נשים בוחנות כמה סוגים של שמפו לשיער מתולתל עד שהן מוצאות את האופציה שהיא המיטבית עבור השיער שלהן.

העיסוק בתלתלים גוזל זמן רב בכל יום ובמיוחד לאחר החפיפה, זו הסיבה שמדובר בנושא שהוא אקוטי עבור המתולתלות והן לא מוותרות על הטקס היום יומי עד שהן מרוצות ממה שהן רואות במראה.

שמפו מנצח עבור המתולתלות

הקו הכללי הוא לרכוש שמפו לשיער מתולתל שהוא ללא סולפטים ולכן הוא מתאים מאד לשיער מרדני שבו כל תלתל תופס כיוון אחר. לאחר השימוש בשמפו שהוא בטיב מעולה כמו שמפו 69 פרו אקטיב, אפשר לראות שינוי בתלתלים, הם חיוניים, יש בהם לחות, הנפח שהיה קודם לכן יורד וגם אין בהם חשמל סטטי.

לתחושה מקסימלית של ניקיון אפשר לחפוף פעמיים כדי ליהנות מהקצף שיחסית אינו רב בכל חפיפה. בדרך זו השלב הראשון תורם לטיפול בשומן הקיים בשיער ואילו החפיפה השנייה היא הסטנדרטית.

או לחלופין אפשר לרכוש שמפו לשיער מתולתל של בניטה TLV המכיל בתוכו פורמולה וגם הוא ללא מלחים. תרכובת האקווארין הייחודית שקיימת בתוך שמפו זה, מעניקה לשיער כמות נדיבה של לחות ויוצרת עיצוב אופטימלי של כל גלי התלתלים.

מוצרים נלווים לשיער מתולתל

לאור החשיבות הרבה של נראות התלתלים, נשים רבות קונות לא רק שמפו לשיער מתולתל אלא גם כמה מוצרים נלווים שמשלימים את הצורך לטיפוח שיער מושלם. כמו לדוגמה:

  • גלייז מקצועי הקיים בריחות שונים כמו תפוחים.
  • מוס לשיער מתולתל.
  • מסכה לשיער מתולתל הכוללת חמאה להזנה או ללא חמאה זו.
  • מרכך ללא שטיפה.
  • מרכך הכולל שטיפה.
  • קרם מגדיר תלתלים.
  • קרם גלייז מיקס שיאה.
  • קרם בונה תלתלים ועוד.

ייעוץ מקצועי בנושא שמפו לשיער מתולתל

בביקורים התכופים במספרה שבהם הספר או הספרית גוזרים את התלתלים ומעניקים צורה לשיער כולו, הלקוחות מקבלות המלצות על שמפו לשיער מתולתל שהוא מעולה ואנשי המקצוע ממליצים עליו לאור התוצאות יוצאות הדופן שלו.

לכן לא אחת לאחר הביקור במספרה הלקוחות מזמינות באתר האינטרנט את האופציה המומלצת כדי ליהנות משיער שופע, מסודר, מלא ברק ולחות לאורך כל היום. בדרך זו זמן סידור השיער בכל יום מתקצר למינימום.

אם את מעוניינת לרכוש תכשירים קוסמטיים מובילים, תוכלי לראות כאן באתר של בניטה TLV את האופציות הרבות הקיימות ולבטח תמצאי כמה פריטים שכדאי להזמין כי הם הנכונים ביותר עבורך.

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button