שמפו לשיער בלונדיני באיכות ייחודית

שמפו לשיער בלונדיני

השיער הבלונדיני נושא עמו קסם שעוד לא פוצח אבל גם מצריך טיפול מוקפד כדי לשמור על צבעו, הברק, חיוניותו ורכותו. בין המוצרים המומלצים לטיפוח השיער, כדאי להקפיד על שימוש המוצרים מתאים לסוג השיער כמו שמפו לשיער בלונדיני, שיער שעבר צביעה, או שיער טבעי שרוצה לשמור על צבעו המקורי.

בלונדיניות בכל פינה

לא ברור מי קבע את המונח הזה אבל לאורך הרבה שנים, מאז שנות ה 50 של המאה הקודמת, שבהן נשים כמו מרילין מונרו, בריג’יט ברדו, פנינה רוזנבלום, כיכבו והיוו את מודל היופי, אפשר לומר שנשים בלונדיניות הן בהחלט נחשבות למחוזרות יותר. באופן מוזר, לצד המוניטין הסקסי שיצא לבעלות שיער בלונדיני, נוצרה גם תדמית של טיפשונת, אבל אנחנו יודעים שאתן ואתם, בעלי השיער הבלונדיני, כלל לא כאלה ולכן אתם ואתן דואגים להצטייד עם שמפו לשיער בלונדיני שהוא איכותי מאד ממבחר המוצרים של BENITA TLV.

מראה טבעי או לא טבעי

אם זכיתן להיוולד עם שיער בלונדיני או שבחרתם לצבוע לזה במהלך השנים, חשוב שתזכרו כי יש לדאוג לשיער ולטפח אותו היטב. חשיפה מוגברת לשמש עלולה לשרוף את השיער ולכן חשוב לחבוש כובע ולא להשתמש בשמנים זולים שיגרמו לו לקצוות שרופים או לאבד את הגוון. שמפו לשיער בלונדיני חשוב לבחור בהתאם לגוון השיער והפיגמנטים שבו. בהתאם לצבע שלכן חשוב לבדוק שהשמפו לא יגרום לשיער להצהיב, להוציא גוונים סגולים או אפורים ולהישאר תמיד בריא וחיוני.

שימוש במלחים ובסולפטים

מוצרי הטיפוח לשיער, כמו חומרי ניקוי אחרים, מכילים מלחים וסולפטים. תפקידם של הסולפטים הוא לגרום להקצפה של חומר הניקוי ולנקות את השיער. השימוש שעושים בחומרי הניקוי וגם בסבוני גוף ובמוצרים לשיער כמו שמפו לשיער בלונדיני הוא עם סולפטים מסוג זול מה שעלול לגרום לייבוש הקרקפת, גירויים ואלרגיות מסוגים שונים. תופעה נוספת בשימוש עם שמפו המכיל מלחים היא הפרת האיזון ההורמונלי והסרת יתר של שומנים מהשיער, מה שגורם להסרת הסבום הטבעי החיוני לשמירה על הקרקפת.

שמפו לשיער סלונדיני לתוצאות טובות

שיער שופע, בריא, רך ומבריק הוא חלק ממראה נקי ומרשים וכולנו שואפים לשיער כמו בפרסומות. כדי לקבל תוצאות כאלה, חשוב להכיר את סוג השיער, האם יבש, שומני, מתולתל, חלק, להכיר את התהליכים שעברו על השיער, האם עבר החלקות, צביעה וכדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מהו שמפו לשיער בלונדיני המומלץ לשיער האישי.

באתר BENITA TLV תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים שיתאימו בדיוק לשיער שלכם. אם אתם מתלבטים או מתלבטות תוכלו להיעזר ולהתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו בשיחת טלפון או דרך המייל.

הצטרפו למועדון הלקוחות שלנו ותקבלו גם הפתעות ומבצעים ייחודים עבור מגוון גדול מאד של מוצרים בטיב מעולה שהשימוש בהם ייצור הבדל במראה שלכם כעת מול המראה בעבר.

 

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button