שמן מומלץ לשיער

שמן מומלץ לשיער

האם השמן הכרחי לטיפול בשיער? מה מטרתו של השמן, האם יש שמנים שעלולים להזיק לנו? איזה שמן מומלץ לשיער ואיך נוכל לדעת אילו ובאיזה כמות מכילים התכשירים שלנו.

שמנים לשיער

גופנו מכיל שומן מסוגים שונים שתפקידיהם להגן עלינו מבחוץ ומבפנים, חשוב לדעת איך לא לפגוע בשומן הטבעי, הסבום, ששומר על הקרקפת, מונע גירויים ואלרגיות, מעניק לשיער את רכותו, את הברק שלו, שומר על השיער מפני שבירות ומעודד צמיחה טבעית ומוגברת לאחר שינויים הורמונליים כאלה ואחרים. מאחר שהשיער שלנו חשוף לנזקים כמו שמש, מלחים במים או בחומרי הטיפול השונים וטיפולים כמו צביעה, החלקות, מייבשי שיער ועוד, לעתים יש צורך בתוספת חיצונית של שמנים וחשוב להתאים אותם ואת והטיפול בו.

מה הוא שמן מומלץ לשיער ומה הוא מכיל?

כדי להשתמש נכון ויעיל כדאי להכיר אילו שמנים מומלצים לעיצוב השיער ולכן כדאי להבין מה השוני ביניהם. השמן הוא חומר שאינו מתמוסס במים וההבדלים בין השמנים השונים נובע מהרכבם הכימי וצפיפות המולקולות שבהם. כדי להתאים את השמן הנכון חשוב להכיר את סוג השיער, מה הן הבעיות שבהן אנחנו רוצים לטפל וכיצד לטפל בהן.

המטרה העיקרית בשימוש בשמנים הוא לשלוט בכמות הלחות שהשערה סופגת וכך נוכל לשלוט בעיצובו של השיער. לשיער דק מומלץ להשתמש בשמנים אשר אינם חודרים לשערה אלה מצפים אותה, לרוב אלה יהיו שמנים קלים לעומת שמנים כבדים יותר אשר יכולים לחדור לפנים השערה, להעשיר אותה בלחות ואלה יתאימו יותר לבעלות שיער עבה ויבש. באתר BENITA TLV קיים היצע נרחב של שמנים איכותיים.

כמה שמן לשים

כשאתם רוכשים שמן מומלץ לשיער חשוב לשים לב לכמות השמן במוצר. לעתים כמות השמן במוצר היא נמוכה מאוד ולכן עדיף להשתמש בשמני המקור בצורתם המקורית ועדיף שמנים שלא עברו תהליך כמו זיכוך. חשוב לזכור כי מקורם של שמנים רבים הוא בצמחים וחשוב לדעת אם יש אלרגיות לצמחים או אגוזים מהם הופק השמן.

שמנים מומלצים לעיצוב שיער אפשר למצוא מכמה סוגי זרעים, אגוזים וצמחים. לכל אחד היתרונות שלו וחשוב להתאים זאת למטרות הטיפול או העיצוב. בין השמנים הנפוצים שמן ארגן שעשיר בחומצות שומן, אשר מרכך את השיער ונספג בקלות, שמן זרעי ענבים המתאים לשימוש בחום ומייבשי שיער, שמן קוקוס החודר לשערה ומחזק אותה, שמן קיק המסייע בשמירה על הקרקפת ומעודד צמיחת השיער, שמן שקדים, שמן זית, שמן חוחובה ועוד.

באתר BENITA TLV תוכלו למצוא שמנים מומלצים לעיצוב השיער לכל הסוגים. בכל התלבטות תוכלו להיעזר בצוות המקצועי של האתר והם ישמחו להתאים לכם את השמן הנכון ביותר לסוג השיער שלכם, להנחות אתכם כיצד להשתמש בו ואתם תיהנו משיער בריא, מבריק, רך וקל לעיצוב.

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button