שיעור בסטייל: כך תתלבשי להופעה

טמפלט פוסטים - 2023-09-27T134823.139

מוזיקה היא טעם החיים, אם הייתם שואלים אותנו, היינו אומרים לכם בכנות כי אנחנו לא מכירים תחום אותו אי אפשר לפתור באמצעות מוזיקה טובה. ללכת להופעה חיה, לראות את הנגנים על הבמה וליהנות מהשירה הערבה של הזמר האהוב עליכם, זה הבילוי הטוב ביותר שאפשר לבקש. הופעה טובה היא מקום הבילוי האידיאלי. זה לא משנה אם את בוחרת לצאת לערב הזה עם בן הזוג, עם חברה טובה, בשורה התחתונה, גם את רוצה ‘לדפוק הופעה’. אנחנו כאן כדי לעזור לך כמובן. עם כמה המלצות חמות ללוק מנצח וחד פעמי.

הכלל הראשון, הכי חשוב שיהיה לך נוח

מכירה את אלו שמגיעות לפארק הירקון להופעה של כמה שעות בעמידה עם נעלי עקב? מכירה את אלו שנאלצו ללכת ברגל דקות ארוכות להופעות גדולות בחו”ל עם נעליים לא מתאימות? שלא נדבר על כך שאת ממש לא רוצה לסחוב איתך איזה סוודר גדול מדי או פריטי לבוש מיותרים שרק יהפכו את הבילוי למסורבל ולא נעים. לכן, ההמלצה שלנו בראש ובראשונה, זה לא רק ללבוש את הבגדים שיהלמו אותך, אלא, ללבוש את הבגדים שיתנו לך להרגיש בנוח ויתנו לך ‘להתפרע’ בהופעה של פעם בחיים. ברשימת הפריטים הנוחים ביותר נמצאות כמובן נעלי אולסטאר. אין מה לעשות, יש קלאסיקות אשר לעולם לא ישתנו. אולסטאר הן מסוג הנעליים אשר נותנות בכל פעם מחדש את המענה האולטימטיבי. מצד אחד, מדובר על נעליים נוחות להפליא. מהצד השני, נעלי אולסטאר לנצח ישארו נעליים ספורטיביות עם אלגנטיות אורבנית. מסוג הפריטים שתמיד ישלימו את הלוק המנצח להופעה.

הכלל השני, לחשוב תמיד על לבוש בניחוח אורבני

אלא אם כן את יוצאת לפסטיבל של כמה ימים, תמיד חישבי על הלוק בתור כזה המשלים את הסצנה של הרחוב הראשי של העיר. בדרך כלל סטייל מהסוג הזה יכלול שיער פרוע אבל מסודר במידה. ז’קט עור או דמוי עור, מכנסי ג’ינס וכן הלאה. מה שמאפיין את אופנת הרחוב זה יצירה של לוק כאילו ‘פשוט’, אבל מנצח. שימוש בפלטת צבעים מונוכרמוטית, של כחול ושחור, יכולה להוסיף והאמת היא כי מדובר על שילוב הצבעים אשר יכול להחמיא לכל אחת . אם את רוצה, את תמיד יכולה להשתמש בהשראה מהרשת כדי למצוא את השילוב המושלם שיעשה לך את הערב.

הכלל השלישי, לא לוותר ולהשקיע את הזמן הדרוש לך

את ממש לא צריכה להילחץ מהמבטים של בן הזוג או ממחוגי השעון הדוחקים. אמנם, תמיד טוב להתחיל להתארגן לאירוע מהסוג הזה בזמן, אבל אין שום סיבה שלא תיהני מבילוי מושלם, שעה שאת נראית בול כמו שהיית רוצה להיראות בסופו של דבר. לכן, ההמלצה שלנו היא לקחת את הזמן. לסדר רגע שוב את השיער מול המראה, ללבוש את הנעליים ולראות אולי תרצי להחליף זוג אולסטאר אחד באחר. אם תרגישי כאילו את נראית ‘מליון דולר’, ככה גם הסביבה תתייחס אלייך. האמיני לנו, אנחנו יודעים מה אנחנו אומרים.

אגב, אלו פרטי הלבוש שיתאימו לסיטואציות נוספות

אם אנחנו צריכות להגיד בקצרה מה מאפיין את האופנה הישראלית, אנחנו נדבר על נוחות. במזג אוויר חם ולח אין מקום ללבוש מוקפד ועתיר שכבות. בדיוק בגלל זה ישנם כמה פריטים מנצחים אותם את פשוט חייבת בארון שלך. זקט טוב אחד, מכנסי ג’ינס מחמיאות וכן, גם זוג מושלם של אולסטאר. אם היו שואלים אותנו, אנחנו היינו לכתחילה רוכשות כמה זוגות שונים. אבל זה כבר לבחירתך כמובן.

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button