סרום לשיער יבש – כל היתרונות

סרום לשיער יבש

סרום לשיער יבש הוא מוצר מעולה כיוון שיש בו רכיבים שהשיער זקוק להם. לאחר שימוש במוצר זה, השיער מטופח, רך ונעים למגע. באקלים הישראלי זהו מוצר טיפוח חשוב מאד, כיוון שהוא מעניק לשיער הגנה מנזקים סביבתיים ולכן השיער הוא רך ונעים למגע.

התפקיד המרכזי של סרום לשיער

סרום לשיער יבש הוא מוצר רב תכליתי בעל כמה תפקידים. אפשר למרוח אותו כאשר השיער רטוב או לחלופין כשהוא יבש. בשני המקרים הוא מאפשר את עיצוב מראה השיער באמצעות פן או מחליק שיער לאחר מכן והנראות המוקפדת נשארת לאורך שעות רבות.

בחירת סרום לשיער

באתר של בניטה TLV  אפשר להזמין סרום לשיער יבש בטיב יוצא דופן שהוא בעל מרקם מרשים ביותר אשר מעניק התאמה מושלמת לסוג השיער. ההנחיה היא למרוח חומר זה כדי להגן על השיער מנזקים שנובעים מחימום של השיער הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. מעבר לכך הוא מעולה גם עבור שיער מקורזל כיוון שהוא מעניק לו רכות ייחודית.

שימוש מוצלח בסרום שיער

השיטה הנכונה היא למרוח מעט סרום על כפות הידיים, לאחר מכן למרוח באמצעות האצבעות את סרום לשיער יבש על קווצות השיער באופן עדין מהחוץ כלפי פנים. הרעיון המרכזי הוא שהסרום לא יגיע לקרקפת ולשורשים כיוון שהוא עלול להצטבר במיקום זה וליצור שומן. זהו נושא אקוטי במיוחד אם מדובר בשיער שהוא דליל, או בשיער שגם ככה הוא שומני.

סרום הוא חומר נוח מאד לשימוש כיוון שהוא בעל מרקם סמיך. כדאי לחמם אותו מעט ורק לאחר מכן לבצע את המריחה בפועל ליעילות מקסימלית. הכמות של הסרום היא מדודה ולכן מורחים בשלב ראשון כמות קטנה של החומר ורק אם קיים צורך, משתמשים בכמות נוספת.

אופציות של רכישת סרום בטיב מעולה

בניטה TLV משווקת כמו סוגים של סרום לשיער יבש שהוא ברמה גבוהה של איכות כמו לדוגמה:

  • טיפול לשיער דו שכבתי קרטין סמות פרפקט שוורצקוף SCHWARZKOPF – יש בו שתי שכבות של חומרים יעילים. השכבה הראשונה היא של פורמולה עם קרטין והשכבה השנייה היא פורמולה המכילה שמן באבאסו שמסייע באי יצירת מצב פריז למשך 72 שעות.
  • סרום אוסיס מג’יק אנטי פריז שוורצקוף SCHWARZKOPF – המעניק ברק לשיער ומתאים מאד לקצוות השיער במיוחד לאחר ביצוע חימום של השיער באמצעות מחליק או פן.
  • סרום אליקסיר שמן ארגן וקרטין לה בוטה LA BEAUTE – יש בו קרטין טהור ושמן ארגן . לכן סרום זה מעניק נראות מושלמת וריחנית של השיער, אידאלי במיוחד לאחר צביעת השיער וביצוע החלקות, משקם קצוות מפוצלים של השיער.

אם את מעוניינת שהשיער שלך יהיה רך, בריא, לא ייראה כמו פריז, את מוזמנת לקנות סרום לשיער יבש באתר של בניטה TLV וגם את תהיי לבטח מרוצה מהתוצאה הנפלאה.

 

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button