מסכה לשיער יבש ופגום

מסכה לשיער יבש ופגום

מי שסובלת משיער יבש ופגום מחפשת כל הזמן פתרונות כדי לשפר את נראותו ואת בריאותו של השיער שלה. בשנים האחרונות אפשר לרכוש סוגים שונים של מסכה לשיער איכותית ביותר אשר מיועדת לשיער יבש ופגום. השימוש בהן יוצר הבדל מהותי במראה של השיער ובבריאותו.

המטרה של מסכה לשיער יבש ופגום

מסכה לשיער מורחים על השיער, לאחר שמורידים ממנו את השמפו שבו בוצעה החפיפה לשיער. המסכה מכילה חומרי הזנה ייעודיים ולכן יש חשיבות רבה להשאיר אותה על הישער לאורך כמה דקות ורק לאחר מכן לשטוף את השיער ולהוריד כך את חומר המסכה. בתום הפעולה הזו, השיער הוא רך ונעים למגע, יש לו ברק טבעי והוא נראה נפלא. ההשפעה של המסכה על השיער נותרת כמה ימים עד החפיפה הבאה.

יש כמה סוגים מובילים של מסכות שהן בטיב מעולה, כמו לדוגמה מסכת הזנה קראטין, מסכה צמחית, מסכה חומה, אמפולות של חומר המסכה שמורחים על השיער לדקה ועוד.

ההמלצה של המומחים למסכות

כיוון שיש כמה וכמה סוגים של מסכה לשיער יבש ופגום, כדאי לקבל המלצה מהספר או הספרית שלכם על האופציה שהיא הטובה ביותר לשיער שלכם. מדובר באנשי מקצוע מנוסים שמכירים את כל המסכות הקיימות ולכן קל להם לתת את ההמלצה הנכונה ביותר. בין המסכות הייחודיות אפשר לקנות את המסכות הבאות:

מסכה היאלורונית

מסכה לשיער פגום שמתאימה גם עבור שיער שעבר תהליך של החלקה או שימוש בחומרים כימיים שונים. מסכה זו אינה מכילה סולפטים ומלחים ולכן היא מעולה עבור שיפור מראה השיער, שיקום שלו, והענקת רכות ונעימות. מסכה זו אין למרוח על הקרקפת אלא יש למרוח אותה מאמצע השיער כלפי מטה עד הקצוות שלו, בדרך זו האפקטיביות תהיה האופטימלית.

מסכה אינטנסיבית

מסכה לשיער יבש ופגום אובליפיחה אשר מתאימה מאד לשיער שהוא פגום באופן חריג. גם עבור שיער צבוע, עבה וכזה שקשה מאד להסתדר אתו וליצור נראות יפהפייה של השיער. מסכה זו מתאימה גם לשיער שהוא לאחר החלקה וגם אותו לא מורחים על הקרקפת אלא ממרכז השיער כלפי מטה ועד הקצוות שלו.

גולד קנאביס

אחת המסכות יוצאות הדופן שהיא מסכה לשיער יבש ופגום היא מסכת גולדן קנאביס. זאת כיוון שהיא מכילה קראטין טהור ולכן השיער נהנה מהסגולות הטבעיות של חומר זה. כמו לדוגמה החיזוק של סיב השיער, עידוד מחודש של צמיחת שיער לאחר נשירה, החדרה של מינרלים וגם וויטמינים וגם המרצה של הפעילות הטבעית של הקרקפת.

היתרונות של שימוש במסכת שיער

נשים רבות שלא השתמשו מעולם באופציה של מסכה לשיער יבש ופגום ומתחילות להשתמש בה באופן שוטף ביום יום, חשות בהבדל התהומי בחיוניות של השיער שלהן לפני ואחרי. זו הסיבה שהן בוחרות להמשיך ולהשתמש במסכה מסוג זה, כיוון שהנראות של השיער השתנתה מאד לטובה.

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button