מה צריך כדי להתחיל את שנת הלימודים החדשה ברגל ימין

טמפלט פוסטים - 2023-09-27T141005.310

נכון, החופש היה ארוך ומספק, הספקתם לעשות לא מעט ואולי אפילו לטייל בחוץ לארץ. אבל עכשיו זה הזמן לחזור לספסל הלימודים ולסיים כבר את הלימודים עבור התואר הנחשק. אמנם אנחנו לא יכולים לתת לכם טיפים בנושא אותו אתם לומדים, אבל אנחנו כן יכולים לדבר אתכם על יצירה של תנאים טובים, אשר ישפרו את הסיכויים שלכם להתמיד בלימודים, להתכונן היטב לבחינות ולצאת מהתהליך הזה אחרי שהשלמתם את היעדים אליהם אתם מכוונים.

למה חשוב כל כך להשקיע במראה החיצוני

הקושי בלימודים אקדמאיים הוא קודם כל מנטלי. רבים מאיתנו לא אוהבים לשבת שעות ארוכות כדי לסכם שיעורים של מי שלא בהיכרח אתם הייתם ממנים למרצים לו הייתה לכם האפשרות להשפיע על כך. העניין הוא שלאורך כל הדרך חשוב למצוא את הרגעים הקטנים שכן מסבים לכם הנאה כדי שתצליחו לעבור את המשברים ולהשלים את התואר. מחקרים רבים מצאו קשר בין המראה החיצוני שלנו או לפחות, האופן בו אנחנו תופסים אותו ובין מצב הרוח שלנו. בנינו, אנחנו לא היינו צריכים את המחקרים הללו כדי לדעת זאת היטב. ביום בו אנחנו מצליחות להתאים את הלוק המושלם ולסדר את השיער, הכל הולך לנו הרבה יותר בקלות. ביום בו אנחנו ‘לא מוצאות את עצמנו’, הכל הופך למשימה הרבה יותר קשה ומאתגרת. בדיוק בגלל זה הרבה פעמים, גם אם זה אומר להתעורר קצת מוקדם בבוקר וגם אם זה אומר שעלינו לבחור מה ללבוש יום קודם, כדאי להשקיע את הזמן והמשאבים כדי להרגיש טוב עם היציאה לעוד יום לימודים. אתם עוד תגלו עד כמה זו השקעה אשר תחזיר את עצמה בדיעבד. כאשר האנרגיה שלכם במקום הנכון, ההישגים שלכם גדלים בהתאמה. אז כן, גם אם את צריכה עוד קצת זמן כדי להשתמש בפן בבוקר או אם אתה צריך רגע להשתמש בשמפו לזקן, תנו לעצמכם את הרגעים הללו. הם ישתלמו בסופו של דבר.

התאימו את התיק שלכם לצרכים שלכם

בואו נדבר על עוד אלמנט שיכול להשפיע על איכות הלמידה שלכם. אנחנו מדברים על תיקי סטודנטים. אנחנו יודעים, יש מי שיחשבו כי מדובר על נושא זניח, אבל האמינו לנו כי זה ממש לא עניין אזוטרי ולא רלוונטי. תיקי סטודנטים רלוונטים פעמיים. בפעם הראשונה, אנחנו מדברים על כלי שיכול לעזור לכם להעביר ציוד מנקודה אחת לאחרת. משום שסטודנטים יכולים לצאת לימים ארוכים, בהם הם נדרשים לעמוד במטלות לימודיות, להיות נוכחים בשיעורים ולצאת לעוד משמרת בעבודה, הם סוחבים לא מעט בתוך אותם תיקי סטודנטים. חשוב אם כן לרכוש תיק אותו יהיה לכם קל ונוח לסחוב. כמובן, חשוב לבחור בתיק שיצליח להכיל את כל מה שאתם מעוניינים להכניס אל תוך התיק שלכם. מטבע הדברים, תמיד טוב לבחור במוצרים עמידים מפני שחיקה לאורך הזמן. בנוסף ,חשוב לבחור תיקי סטודנטים קלים יחסית, כאלו שיהיה לכם נוח להחזיק על הגב ולא ייצרו עומס. אגב, ככל שתצליחו לסדר את התיק בצורה נוחה יותר, אם התיק יהיה קל משקל מספיק, תוכלו לפתוח מחשב וחומר עיוני בכל מקום בו תבחרו ללמוד. ישנם חוקרים אשר הוכיחו קשר בין בחירה נכונה של מקום הלמידה ובין הישגים משמעותיים לאורך הדרך.

בכל בוקר הקדישו כמה דקות לעצמכם

זה יכול להיות טיול קצר עם הכלב וזו יכולה להיות האזנה למוזיקה טובה. העניין הוא שלאורך החיים הסטודנטיאלים, קל להרגיש כאילו הזמן כבר לא עומד לרשותכם. מצאו לכם זמן לערוך ‘טקסים’ מהסוג הזה. תנו לעצמכם את הרגעים הנפלאים הללו, בהם אתם פשוט עושים משהו שאתם אוהבים בשביל הנפש. אתם תראו איך הרגעים הללו מטעינים אתכם בכוח להמשך.

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button