מדריך צביעה לשיער ללא הבהרה

Untitled design

צביעה לשיער

עבור נשים וגם עבור גברים, כל נושא השיער הוא אקוטי. חשוב לכולם שיהיה להם שיער שופע, יפהפה מלא ונעים למגע. זו הסיבה שרבים מהם מגיעים לעיתים תכופות למספרה כדי לטפח את השיער. אחת הפעולות המתבצעות לעיתים תכופות יחסית היא צביעה לשיער. קשת הגוונים הקיימת היא רחבה ביותר והמומחיות של הספרים היא למצוא עבור כל לקוח את הצבע ואת הגוון שהוא המתאים ביותר על פי צבעי העור שלהם. עם השנים הספרים מגלים מיומנות רבה ולכן יש להם רעיונות מקוריים ויצירתיים ובתום תהליך צביעת השיער, המראה הכללי הוא נפלא ומחמיא.

לאור החשיבות הרבה של השיער, הלקוחות אינם מגיעים בדרך כלל לכל מספרה, אלא מקבלים המלצות מחברים או קרובי משפחה, על מספרה זו או אחרת כמו מספרת גברים באילת אשר יש עליה חוות דעת חיוביות לאור המקצועיות של הצוות. יש מקרים שבהם הלקוחות מבקשים מהספרים צביעה לשיער בגוון ספציפי כמו חום או בלונד ויש מקרים אחרים שבהם הם מעדיפים לשמוע את ההמלצה של הספר וכך ליצור נראות ייחודית שמתאימה להם מאד ותיצור לא אחת מהפך בנראות הכללית שלהם. כאשר השיער מטופח ומסודר, שביעות הרצון של הלקוחות היא גבוהה ולכן קיימת סבירות גבוהה שהם יגיעו אליה שוב.

הבסיס של צביעה לשיער

כאשר מעוניינים לבצע צביעה לשיער ללא הבהרה, משתמשים בחומרים ייחודיים שהם לא כימיים. כדי ליצור מעבר משיער בצבע כהה לשיער בצבע בהיר, צריך לנטרל את הפיגמנט ולכן משתמשים בצבע איכותי וחדשני שהוא מכיל קרטין. בדרך זו השיער עובר תהליך שכולל צביעה, בנייה מחדש וגם ניקוי. התוצאה הסופית היא שיער יפהפה, בעל גמישות, רכות וגם מבריק.

שימוש בחומרים בטיב מעולה

בסיס הטיפוח של השיער הוא שימוש רק בחומרים מעולים אשר מתאימים באופן ייעודי לכל סוג של שיער. יצרני תכשירי הקוסמטיקה בעולם ביצעו מחקרים ועל פיהם הם מייצרים חומרים איכותיים כמו מסכות לשיער המותאמות לשיר יבש, שומני, רגיל, או אחרי החלקה. השימוש במסכה המתאימה לאחר החפיפה, יוביל לכך שכל אדם יחוש בשינוי במראה הכללי של השיער המטופח שלו, שהוא כעת גם בריא.

השלמת הנראות של השיער

מעבר לנושא צביעה לשיער, הלקוחות רוכשים ציוד נוסף כדי שהשיער ייראה תמיד במיטבו. מגוון התכשירים הקוסמטיים הוא רחב אך כאשר לקוח או לקוחה מוצאים מוצר שהוא מושלם עבורם לאחר כמה שימושים, הם מרוצים ביותר ולכן מתמידים להשתמש בו. יש כאלו שהמהפך בנראות קורה בעזרת סרום, שמן ייחודי, מוס מצוין המתאים לשיער מתולתל, או אופציות רבות נוספות.

מעבר לכך הלקוחות רוכשים גם מוצרים נלווים שהופכים את החיים להרבה יותר נוחים, כמו פן מקצועי כדי ליצור השלמה לנראות במיוחד בימי הקיץ הלחים, מברשת מיוחדת המותאמת להתרת קשרים שהיא מוצר נחוץ ביותר למי שיש לו שיער מתולתל, הן עבור ילדים והן עבור מבוגרים.

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button