למה חשוב להשתמש במוצרים איכותיים לטיפוח השיער?

Untitled design (70)

אתם נתקלים היום בשפע של מוצרים לטיפוח השיער, מופיעים על מדפי הסופר, ומפורסמים ברחבי האינטרנט, ובוודאי מתלבטים, במה לבחור? במוצר רגיל לטיפוח השיער או במוצר איכותי?

ובכן, בין אם אתם קונים אותם כפינוק לעצמכם או לחברה הטובה שילדה תינוק חדש, ובין אם בוחרים בהם כדי להעניק אותם כמתנות ללקוחות לראש השנה, שנמצא ממש מעבר לאופק – כמעט תמיד עדיף לרכוש מוצרים איכותיים לטיפוח השיער. רוצים לדעת למה? המשיכו לקרוא.

  1. מוצרים איכותיים לטיפוח השיער יכולים לפתור בעיות עור שמוצרי הקוסמטיקה הרגילים, לא יכולים

כאשר מדובר על מוצרי שיער איכותיים, בדרך כלל מתייחסים למוצרים עם נוסחאות מתקדמות יותר, שמשחררות את החומרים המזינים שלהם מהר יותר ובאופן ממושך יותר. בנוסף, לחלק מהמוצרים הללו יכול להיות גם אפקט ביולוגי, אם הם מצליחים להגיע גם לשכבות העור העמוקות, שם נמצאים היעדים שלהם.

  1. מוצרים איכותיים לטיפוח השיער מציעים טיפוח ארוך טווח

מוצרים לטיפוח שיער המיוצרים במפעלים שלא מתמחים בייצור מוצרים איכותיים, לא יכילו את אותו ריכוז של חומרים פעילים, כמו המוצרים הנחשבים לטיפולי שיער מעולים. אלה האחרונים, מכילים ריכוז הרבה יותר גבוה של חומרים מזינים, מאשר המוצרים הקלסיים, כך שהם מסוגלים לפעול על השיער בצורה הרבה יותר יעילה.

  1. במוצרים איכותיים לטיפוח השיער יש ריכוזים גבוהים יותר של חומרים פעילים

למרות המספר ההולך וגדל של מוצרי קוסמטיקה הזמינים היום על מדפי הסופרמרקטים, חשוב שתיקחו בחשבון כמה גורמים.

אמנם, נכון שחלק ממוצרי הקוסמטיקה הרגילים המופצים בחנויות הגדולות עשויים להיות ברמת איכות המשתווה למוצרים האיכותיים יותר. עם זאת, המציאות מלמדת כי ההשפעות המושגות משני סוגי המוצרים הללו אינן זהות בטווח הארוך. כלומר, ההשפעות של החומרים הפעילים במוצרי טיפוח השיער האיכותיים, משפיעות לטווח ארוך יותר, בהשוואה למוצרי הטיפוח הרגילים.

  1. מוצרים איכותיים לטיפוח השיער הם למעשה זולים יותר בטווח הארוך

ברור לנו שאנשים רבים מהססים להושיט את היד למדף ולרכוש את מוצר הטיפוח האיכותי שיהפוך את השיער שלהם לזוהר יותר ולמבריק יותר. פשוט כי זה יקר להם. אבל אם תיקחו בחשבון כי השקעה בשמפו ובמרכך איכותיים, היא בעצם השקעה משתלמת, תבינו שבטווח הארוך מה שנראה לכם יקר, הוא למעשה מחיר סביר.

חפיפת השיער שלכם במספרה, בשמפו המכיל חומרים באיכות ירודה, מייבשת את השיער, מסירה ממנו את הצבע והופכת אותו לעלוב די מהר. המשמעות היא, שתצטרכו להגיע למספרה לעתים קרובות יותר. לכן, הקפידו לבדוק עם איזה שמפו ומרכך מטפלים בשיער היקר שלכם, ואל תתפשרו על איכות המוצר, כי אתם לא מוכנים להתפשר על בריאות השיער שלכם.

  1. מאחורי מוצרים איכותיים לטיפוח שיער מצא מותג בעל מוניטין ואמינות גבוהה

כאמור, מוצרי הקוסמטיקה החלו לתפוס מקום חשוב בסופרמרקטים השונים, פשוט בגלל שהם בין מוצרי הצריכה הפופולריים ביותר.

מגוון המוצרים המוצע לצרכנים הוא רחב מאוד וכולל פריטים שעד לפני מספר שנים אפשר היה לרכוש רק בבית מרקחת, בפרפומריה או בסופרפארם – חנויות שהתמחו ולמדו על כל הקרמים, הסרומים, ומוצרי הטיפול בשיער. היום, תמצאו על המדפים בסופר, זה לצד זה, מוצרים איכותיים של מותגים ידועים כמו לוריאל, לצד מוצרים רגילים של מותגים מזדמנים. לכן, חשוב שתכירו בחשיבותו של המותג בעל המוניטין, שמבטיח לכם מוצר אמין ואיכותי יותר לטיפוח השיער.

בנוסף, אם אתם מבחינים בשינויים כלשהם בקרקפת, כמו למשל:

  • קשקשים
  • סבוריאה
  • אובדן שיער
  • או שיער פגום

תמיד כדאי לבחור במוצרים האיכותיים לטיפוח השיער, מוצרים שפותחו על ידי חברות אמינות ונועדו לטפל בבעיות שיער שהקוסמטיקה הקונבנציונלית לא יכולה לפתור לעומק.

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button