יום שיער רע? כך תוכלי לעבור אותו בשלום

טמפלט פוסטים (1)

תמיד תופס אותנו בהפתעה


אין אחת שלא חוותה יום של שיער רע. יום שיער רע, או bad hair day, הוא היום המעצבן הזה שאת קמה בבוקר, והשיער פשוט לא מסתדר. הוא יכול להיות נפוח או חסר נפח, מתולתל מהרגיל או שמנוני, ובעיקר –  סורר ופשוט בלתי אפשרי לסידור. בימים כאלה התגובה הראשונה היא בהלה, ובמיוחד כשמדובר בשעות הבוקר בהן אין יותר מידי זמן להתמהמה – צריך למצוא פתרון ומהר. בשביל לעזור לכן להתמודד עם יום שיער רע כמו שצריך ולהרגיש הכי יפה שיש גם ביום המאתגר הזה, ריכזנו כמה טיפים שאולי ייתנו לכן השראה. בהצלחה!

לפני הכל – תשמרי על קור רוח

לפני הבהלה, חשוב כמובן לשמור על קור רוח – נכון, זה שלא שיש לך רשימה של ספרים ומעצבי שיער שיגיעו בהתראת SOS עד אלייך, אבל את תוכלי להסתדר גם לבד. ישנו שפע של מוצרי טיפוח לשיער שנועדו לסייע להתמודד עם ימים בהם השיער לא מסתדר, ולתת לו את המשמעת שמגיעה לו. תוכלי להיעזר בשמפו יבש, קרם לחות לשיער, ספריי מלח, סרום ועוד. במקרים רבים התכשיר הנכון צפוי לגרום לשיער להיראות בריא יותר ומבהיק, אך אין מה לעשות – גם זה לא תמיד עוזר.

תמיד אפשר לאסוף

אם ניסית הכל ושום דבר לא עובד – למה שלא תאספי? יש בלי סוף תסרוקות מגניבות שאת יכולה להנות מהן בימים בהם השיער לא מסתדר. תוכלי לעשות צמה סינית איכותית ומפוארת, קוקו הדוק ואפילו – גולגול מרושל, עם מראה רענן ונינוח. עם התסרוקת שמתאימה לסגנון האופנתי והאישיות שלך, תוכלי להיות בטוחה שאף אחד לא יבחין בהבדל.

תני לזה לקרות

בתכלס, לכולנו יש ימים של שיער רע וזה לא סוד גדול. אם שום דבר לא עוזר ואת כבר צריכה לצאת לעבודה – תני לזה פשוט לקרות. איימי וויינהאוס אף פעם לא נתנה ליום של שיער רע לעצור אותה, ותסרוקת הרטרו שלה ללא ספק נתנה לה לוק שכולנו מכירות עד היום.

וכמובן – תנסי מה שאפשר בשביל למנוע

בסופו של דבר, על אף שבמקרים רבים השיער שלנו יכול סתם לא להסתדר בבוקר, לא פעם יש בסיס לתופעה במיוחד כשהיא חוזרת על עצמה. לכן, ישנה חשיבות רבה לשמירה על שגרת טיפוח לשיער שהיא מוקפדת אבל מצד שני – לא מידי. על מנת להימנע ממצבים של יום שיער רע, תוכלי להשתמש בקונדישינר, אבל בכמות מועטה ובעיקר בשיער הגולש, להנות ממסכה לשיער, לשטוף את השיער עם מים קרים וחשוב במיוחד – לא לחפוף את השיער כל יום. עצם הלחות במקרים רבים היא שגורמת לשיער להתיישב במקומו. בנוסף, ישנה חשיבות גדולה לתזונה איכותית ומאוזנת – תזונה מגוונת תביא לא רק לחיים בריאים יותר, אלא גם לשיער שופע, קחי את זה בחשבון. בהצלחה!

 

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button