חוקי סטייל שאסור לך לשבור

טמפלט פוסטים (82)

בזירת האופנה הטרנדים באים והולכים לפי מגמות, בשורות ועונתיות, אבל יש כללי אצבע בגיבוש סטיילינג שנשארים לעד.
אם ברצונך לתכנן אסטרטגיה של הופעה מנצחת, יש לנו עבורך מספר כללי סגנון מרכזיים שאסור להפר, כולל דוגמאות ועצות ללוקים מנצחים ובעיקר במיקס אנד מאץ’ בין התסרוקת, התכשיטים והבגדים ממראה יומיומי ועד הופעה מרהיבה ליציאה. שתמיד תראי נהדר החל מההנעלה ועד קצוות השיער.
זכרי שלשיער מטופח השפעה עצומה על השגת המראה וכך גם לתכשיטים אז תמיד חשוב ללכת על הטוב ביותר – תכשירים איכותיים בסטנדרטים גבוהים מחומרים מצוינים.

שכבות או לא להיות

לוק השכבות הוא מראה על זמני שיישאר לתמיד ואם את מחפשת הופעה בסגנון קז’ואל, נסי את הקומבינציה המרהיבה בין שיער גולש המתנופף במורד הכתפיים שישתלב בצורה נפלאה עם שמלת מקסי זורמת ותכשיטים טבעיים בגווני אדמה כמו שרשראות בשכבות, חרוזים לצמידים בגוונים טבעיים להשגת לוק בלתי מתאמץ, אבל כזה שזוכה למחמאות מכל הכיוונים.

פורמאליות שעובדת בשבילך

ליום עבודה לפגישות חשובות ולדיונים, כדאי מלכתחילה לעצב מראה בעל קווים מוקפדים כמו חליפת מכנסיים, וסט מסוגנן, חולצת כפתורים לבנה או שחורה ותכשיטים מכסף או זהב בדרגת קרט גבוהה שינצצו למרחקים אבל ישמרו על פאסון ומונוכרומטיות בהופעה הכוללת.
לגבי השיער, במקרה הזה אולי תעדיפי להשתמש בתכשירי שיער מקצועיים ששומרים על פריזורה אסופה גבוהה מלוטשת ביחד עם אביזרי שיער שיהדקו את התסרוקת האסופה, המגולגלת היטב ביחד עם תכשיר שמוסיף ברק וחיות לשיער אסוף היטב. אגב בענייני תכשיטים, פנינים תמיד עושות את העבודה במראה צחור וקלאסי לנצח נצחים.

אימון ספורטיבי? את מוכנה

אם פנייך מועדות כעת לאימון ספורט, בין אם במכון הכושר, בסטודיו לפילאטיס או פשוט להליכה וריצה, כדאי שתכיני לעצמך בגדים מנדפי זיעה או שורטס ואימונית בגוונים המדליקים של העונה.
אל תשכחי כמובן את התכשיטים שתמיד מעניקים טאץ’ מדליק מבוקש כמו תכשיטים צבעוניים וססגוניים אפשר בדוגמאות מינימליסטיות ועדינות, כדי להיות עם אבל להרגיש בלי, שלא יכבידו עלייך או יעמיסו בעת האימון ותוך כדי תנועה. חשבי על הדרך שבה תגרמי לשיער שלך להראות נפלא אולי עם סרט לשיער או קשת, סיכות מהצדדים או קליפס צבעוני ואל תשכחי לטפח את השיער כך שייראה נפלא גם כשאת מתאמצת.
ישנם מוסים וחומרים סיליקוניים שיכולים לסדר לך יופי של פריזורה בכל מצב ובכל לוקיישן. עקבי אחרי ההוראות מבחינת כמות מדודה ובאופן שבו את יכולה לסדר את השיער כדי שהוא ייראה טבעי אבל במיטבו.

יציאה זוהרת בלתי נשכחת

אין כמו לשבור שגרה ביציאה שווה, למסיבה או לאירוע חגיגי, אולי לסרט יחד עם מסעדה. כשאת מעוניינת להראות הכי נוצצת וזוהרת שאפשר, חשבי איך תבריקי את שיערך באמצעות תכשירים איכותיים – אולי תבני את התלתלים או תשתמשי במכשיר שהופך את השיער לגלי יותר ויתכן שתרצי דווקא להחליק אותו. תוכלי גם לגוון בספריי צבעוני או בצבע חדש לרעמה.
מבחינת תכשיטים, יש תכשיטים עם אבנים נוצצות ותכשיטים הנושאים אלמנטים מעניינים אייקוניים וסמליים אליהם את מתחברת כמו מוטיבים מהטבע או דמויות אהובות שיוסיפו לך ברק וגם יהוו נושא נהדר לשיחה.
בגזרת העגילים אולי תרצי עגילי טיפה, שרשראות צ’וקר או להפך עם תליון גרנדיוזי שאי אפשר להתעלם מקיומו, על אחת כמה וכמה אם בחרת ללבוש בגד עם מחשוף עמוק ונדיב.
אל תשכחי ביגוד מרהיב ביופיו – שמלות קוקטייל או שילוב מנצח בין חולצה בגזרה מחמיאה לחצאית ייחודית.

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button