איך תכניסו קצת סטייל למשקפיים החדשות

טמפלט פוסטים - 2023-09-27T135350.377

בשורה התחתונה, התפקיד של המשקפיים הוא די פשוט, הן צריכות לענות על צורך טכני. רבים עונדים משקפיים אם לצורך קריאה או לראיה מרחוק, פשוט כדי לתקן את הראיה שלהם וליהנות מעליה באיכות החיים. המעבר לענידה של משקפיים חדשות הוא תמיד מורכב. מי שרגילים ורגילות לענוד משקפיים מילדות אולי ירגישו נוח יותר עם החפץ הזר המונח על הפנים. אבל פעמים רבות עבור מי שחדשים בנושא וגם עבור מי שלא מוצאים פתרון אסתטי המתאים עבורם, עלולים להרגיש לא מעט מצוקה. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין איך אתם יכולים להפוך את המשקפיים לסוג של כמו תכשיט נוסף על הפנים. העצות רלוונטיות לבני כל הגילאים.

ראשית, חשוב להבין כי עליכם להשקיע בשיער הפנים והראש

העניין הוא שכאשר האדם הממוצע מביט בכם, הוא לא מפרק את התמונה שהוא רואה לחלקים. כלומר, הוא לא חושב בראשו כי מסגרת המשקפיים יפה אבל השיער גזור בצורה לא מחמיאה. אלא, הוא מביט עליכם כמכלול. בדיוק בגלל זה אנחנו ממליצים לכם להשקיע בטיפוח השיער ושיער הפנים. כאשר את בתור אישה מחדירה לחות לשיער, שומרת על בריאותו ודואגת לרכוש מכשירי חשמל שיעזרו לך לסדר אותו בבוקר, את כבר מתחילה מנקודה פתיחה טובה יותר. הכלל הזה נכון במיוחד לגברים להם יש שיער פנים. אתם צריכים להבין, איך מראה הזקן והגזרה שלו יצרו לכם את מבנה הפנים האסתטי ביותר עבורכם ורק לאחר מכן נכון יהיה לבחור את המשקפיים המתאימות למבנה הפנים שלכם בדיוק.

שנית, אפשר לרכוש יותר מזוג משקפיים בודד

יש מי שמחפשים משקפיים לראיה מרחוק ומקרוב והם ממילא רוכשים שני זוגות של משקפיים לפחות. אבל גם אם אתם צריכים על פניו, מבחינה רפואית, רק זוג משקפיים אחד, הרי שכמו שאנחנו אוהבות להחליף את העגילים באוזניים כל יום, כמו שאנחנו אוהבים לפעמים להיראות קצת אחרת, כך אנחנו צריכים וצריכות שתהיה לנו האפשרות ‘לשחק’, עם המשקפיים אותן נבחר לענוד היום. לכן, אם יש לכם קצת ‘אישיו’ עם המשקפיים שלכם ואתם לא תמיד מצליחים להתאים אותם ללוק שלכם, הכי טוב זה לרכוש שני זוגות ופשוט ‘לשחק’ בניהם בכל יום מחדש.

רכשו מוצרים שיעזרו לכם לשמור על המשקפיים קרוב

כל בעלי המשקפיים יזדהו עם האמירה הזאת. אין דבר מתסכל יותר מאשר לרצות לקרוא משהו ולא למצוא את המשקפיים. אין מתסכל מלהתעורר בבוקר ולהרגיש כי אתם ממש לא רואים טוב ואתם לא מוצאים את המשקפיים בשום מקום. הדרך לטפל בבעיה הזו פשוטה. קוראים לה: שרשרת משקפיים. כן, אנחנו יודעים, יש מי שחושבים כי מדובר על טרנד חדש ואין מקום בעידן הנוכחי לפריטים מהסוג הזה. חשוב לנו לומר בנקודה הזו כי מדובר כמובן על טעות חמורה. וודאי שיש מקום לשרשראות למשקפיים. שרשראות משקפיים יכולות להיות לא רק מעוצבות ויפות, אלא לשמש כסוג של תכשיט ממש. כל עוד תעשו את הדברים נכון ותצרו סוג של הרמוניה בפנים, אתם תראו איך אתם גם מצליחים לשמור על המשקפיים שלכם וגם המראה הכללי שלכם במראה, הופך נאה יותר בעינכם.

להשקיע בעצמנו כדי לקבל בחזרה

הדבר הטוב ביותר שאדם יכול לעשות לעצמו זה להשקיע בעצמו כדי להרגיש טוב יותר. כאשר אנחנו נראות טוב בעיני עצמנו, הכל הולך פשוט יותר. אנחנו מסתדרות עם הלקוחות והקולגות בעבודה, אנחנו מוצאות חניה בקלות והכל זורם על מי מנוחות. המשוואה הזו נכונה גם עבור גברים. לכן, אם משקפיים הפכו לחפץ זר אותו אתם לא מעוניינים ללבוש, נסו את הפתרונות אותם הצענו. תופתעו לגלות עד כמה פשוט זה לפתור את הבעיה הזו.

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button