איך לשפר את מראה הפנים גם לאחר ניתוח כירורגי?

טמפלט פוסטים - 2023-10-03T194518.262

זו לא קלישאה, פעמים רבות יופי חיצוני מקרין על האופן בו נרגיש בפנים. דווקא היום, כאשר המודעות לחידושים הטכנולוגים עולה כל הזמן, אנחנו מבינים כי יש לנו את הכלים פשוט להרגיש טוב יותר. בין אם באמצעות ניתוח אותו תמיד רצינו לעשות ובין אם בכלים אחרים. אם אתם מרגישים לא בנוח אם האופן בו אתם מחייכים, או אם יש משהו אחר המפריע לכם, יש לנו כמה טיפים עבורכם. זכרו, אין מה שאי אפשר לטפל בו בכלים מקצועיים. אנחנו כאן כדי לעזור.

כמה מילים על ניתוח כירורגי

אנחנו מחלקים את הניתוחים מהסוג הזה לשתי קבוצות בקבוצה הראשונה נמצאות הפרוצדורות הרפואיות הנעשות בעקבות בעיה רפואית. למשל, אם מבנה הלסת מביא לכאבים בחניכיים או בשיניים יש לטפל בכך. במידה והייתה תאונה קשה אשר הביאה לפגיעה בשפה או בשיניים, אנחנו יכולים לטפל בבעיה הזו ולהשיב את המצב לקדמותו. כמובן, ישנם ניתוחים אשר נועדו לטפל בפגם גנטי. למשל, מילוי שפתיים, אלמינציה ליישור השיניים, ניתוח לטיפול בחיוך חושף שיניים וכן הלאה. אנחנו מדברים כמובן על ניתוחים לא מסוכנים וכאלו שכבר נעשו על אינספור מטופלים בעבר. אנחנו נזכיר כאן כי מטבע הדברים, חשוב לפנות לאנשי מקצוע מיומנים לצורך כך.

אין דבר חשוב יותר מהבריאות שלכם ולכן, במידה ואתם תמיד רציתם לעבור ניתוח כירורגי בפה ובלסת, חשוב לבחור מומחה כירורג פה ולסת המתאים לביצוע המשימה.

 

האם ההחלמה תהיה ארוכה?

חשוב לקחת בחשבון את זמן ההחלמה לאחר הניתוח. משום שישנם סוגים שונים של ניתוחים מהסוג הזה, כל ניתוח מביא עימו סימפטומים שונים. זמן ההחלמה משתנה מפעם לפעם וכדאי לעקוב אחרי הוראותיו של המנתח בתום הפרוצדורה. תנו לעצמכם את הזמן להחלים ותראו איך בתוך פרק זמן קצר אתם כבר מרגישים הרבה יותר טוב.

זה הזמן שלך להרגיש יותר טוב

החיוך שלנו הוא מרכיב חשוב וחיוני במבנה הפנים שלנו. אבל יש עוד דרכים בהן נוכל להרגיש הרבה יותר טוב. יש מי שטועות לחשוב כי יש דברים בהם אי אפשר לטפל, אבל אנחנו כאן כדי לספר לך כי יש פתרון לכל בעיה. לאחר ניתוח ניתן לחזק את הביטחון העצמי במראה שלנו באמצעות טיפוח כללי, טיפוח שיער וקוסמטיקה. בואו נודה בזה גם אחרי ניתוח שמשדרג את המראה שלנו אנחנו רוצות להרגיש במרחב הנוח שלנו ואת זה ניתן לעשות בכל מיני דרכים שעליהם נפרט כאן.

לא יודעת מה לעשות עם השיער? אנחנו כאן כדי לעזור:

אם אתם לא יודעת מה לעשות עם השיער שלך, יש לנו כמה טיפים קטנים שיכולים לסייע לך בעניין הזה. ראשית, הקפידי להשתמש בתכשירים מצויינים לחפיפה של השיער. את תראי איך תכשירים מצויינים יצליחו להתמודד עם נזקי השיער ולשפר את המראה שלו. ישנם תכשירים המעודדים צמיחה של השיער, יש תכשירים המתאימים למתולתלות, שיער שעבר החלקה וכן הלאה. כך שתוכלו למצוא את המענה המתאים עבורך. כמובן, את תמיד יכולה להשתמש במכשירי חשמל מצויינים לטיפוח השיער. היום אפשר למצוא מכשירים שלא שורפים את השיער ועוזרים לעצב אותו לפרק זמן משמעותי, כך שאת לא חייבת לחזור על התהליך שוב ושוב בכל פעם מחדש.

מראה העור מפריע לך? יש הרבה מה לעשות:

אם המראה של עור הפנים מפריע לך, את תמיד יכולה לפנות לקוסמטיקאית כדי ליהנות מטיפול משלים אשר יעזור לך להרגיש ולהיראות הרבה יותר טוב. אגב, את תמיד יכולה לקחת תוספי תזונה אשר ישפרו גם את מראה השיער וגם ישפיעו על מראה עור הפנים.

העיקר הוא להרגיש טוב

אל תחשבו כי טיפוח הוא דבר ‘שטחי’, אם כך תרגישו טוב יותר אין שום סיבה לא לעשות זאת. וודאי לא בעידן בו הנגישות לאמצעים דרכם נוכל להיראות טוב יותר עולה בהתמדה.  

 

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button