איך לטפל בשיער יבש?

טמפלט פוסטים - 2023-07-23T084337.756

שיער יבש הוא בעיה מתסכלת ולא פשוט להתמודד איתה. נשים רבות שסובלות משיער יבש מנסות את מזלן עם תכשירי שיער שונים ומגוונים ובלי לשים לב מזיקות עוד יותר לשיער. יובש מחליש את השיער, מפצל אותו וגורם לא להיראות חסר חיים.  אם מצב השיער שלך מאתגר, אל תתמודדי איתו לבד. דברי עם הקוסמטיקאית שלך, היא בטוח תוכל לעזור. עם שגרת טיפוח מתאימה ומוצרי שיער נכונים תוכלי להחזיר לשיערך את הלחות הטבעית שלו ולהיראות נפלא. בואי נבדוק יחד איך לטפל בשיער יבש, ובאילו מוצרי שיער כדאי להשתמש כדי לעזור לשיער להחלים.

שמפו – הבסיס לטיפוח השיער‏

כל קוסמטיקאית יודעת שאי אפשר להפריז בחשיבות של השמפו בטיפוח השיער, ולכן תמצאי בכל קליניקת יופי מוצרים לקוסמטיקאיות שמכילים שמפו טיפולי לשיער יבש. השמפו שלך הוא הבסיס לכל שגרת הטיפוח שלך. למה? כיוון שהוא מנקה גם את השיער וגם את הקרקפת וגם מעשיר אותו בלחות. אם את סובלת משיער יבש, כדאי שתבחרי בשמפו ייעודי לשיער יבש. בשמפו מסוג זה יש תוספת לחות שנחוצה לשיערך. כמו כן אל תהססי להשתמש בשמפו שמכיל שמנים טבעיים כמו שמן קוקוס או חמאת שיאה, כיוון שהם תורמים להבראת השיער ומעשירים אותו בשומן עדין. כמו כן, נסי להימנע משימוש בשמפו שמכיל סולפטים כיוון שסולפטים מסירים מהשיער את השומנים הטבעיים שלו ובכך מחמירים את היובש.

אמפולות לשיער

אמפולות הן מוצר פחות מוכר אך יעיל מאוד לטיפול בשיער יבש. כל אמפולה מכילה חומרים טיפוליים חזקים ומרוכזים שחודרים לשיער, מלחלחים ואתו ומזינים אותו. אפשר למרוח אמפולות על שיער רטוב לאחר החפיפה, להשאיר את החומר לכמה דקות ואז לשטוף. שימוש קבוע באמפולות יכול לשפר את רמות הלחות בשיער יבש, לרכך אותו ולהבריק אותו.

מוצרים קוסמטיים נוספים לשיער

‏אף על פי ששמפו ואמפולות חשובים מאוד לטיפול בשיער יבש ולטיפוח השיער, יש מוצרים קוסמטיים אחרים שיכולים להעשיר את השיער ולהוסיף לשגרת הטיפוח. מרכך למשל יעזור לך לרכך את השיער ולעצב אותו בקלות. הוא יגן על השיער מפני חום ויובש וישמור עליו רך ונעים למגע. מסכה לשיער היא מוצר קוסמטי טיפולי לשיער מכל סוג. היא מעשירה את השיער בלחות ובחומרי הזנה ומעודדת תהליכי ריפוי והחלמה בשיער. את המסכה יש למרוח על שיער רטוב, להשאיר אותה במשך חצי שעה או שעה ואז לשטוף. יש מסכות טבעיות לשיער עם שמנים טבעיים שנותנות לשיער כל מה שנחוץ לו.

שמרי על שגרת הטיפוח שלך‏

הזנה מתמדת של שיער יבש היא סוד היופי שלו. אם תתמידי בשגרת הטיפוח של שיערך, תיפרדי מהיובש המעיק ותיהני מלחות נהדרת. השיער שלך ייראה נפלא ויישמר חזק ובריא לאורך זמן. אל תוותרי על מוצרי הבסיס לטיפוח השיער – שמפו, אמפולות ומרכך – והרשי לעצמך ליהנות מאיזו מסכה טובה מפעם לפעם. כמו כן שאלי את הקוסמטיקאית שלך על טיפוח שיער מיטבי. תופתעי לגלות סודות טיפוח חדשים שידהימו אותך ואת השיער שלך.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button