איך להתאים את סוג השיער לתכשיטים שלך

טמפלט פוסטים (84)

לתכשיטים יש את הכוח לשדרג את היופי הטבעי שלנו ולהצליח להשלים את הסגנון האישי המיוחד שלנו. עם זאת, בעת ענידת תכשיטים חשוב לקחת בחשבון לא רק את התלבושות שלנו אלא גם את סוג השיער שלנו. התספורת הנכונה עם התכשיטים הנכונים יכולים לייצר מראה מגובש ויפה, ובעקבות כך להחמיא לנו. אז איך להתאים את סוג השיער לתכשיטים שונים? נבחן זאת ועוד במאמר הבא.

שיער מתולתל

שיער מתולתל הוא מלא באופי ומרקם, ולכן בחירות התכשיטים צריכות להתאים לחיוניות הטבעית שלו. עגילים עם עיצובים מיוחדים או צבעים נועזים ובולטים יכולים למשוך תשומת לב לפנים שלכם וזאת מבלי לפגוע בשיער. נסו לבחור בעגילים שלא יסתבכו בתלתלים שלכם, כמו חישוקים. הימנעו גם מעגילים ארוכים או כבדים מדי שעלולים ללכת לאיבוד בשיער. שרשראות דקיקות צמודות יכולות לעבוד היטב עם תלתלים כדי להוסיף טאץ׳ של אלגנטיות לקו הצוואר שלכם. גם טבעות עם אבני חן או טבעות אירוסין יוקרתיות ועדינות יכולות להיות נהדרות להשלמת המראה הכללי. אנו ממליצים להשתמש בשלל מוצרים לשיער מתולתל כדי להוציא את המירב מהלוק שלכם. בין מוצרים אלה יש קרם לשיער מתולתל שיכול לשמור על חיוניות השיער לאורך זמן.

 שיער קצר

שיער קצר מעניק לנו מראה מודרני וקליל, מה שהופך אותו לזיווג טוב לתכשיטים עכשוויים ומסוגננים באותה המידה. אם יש לכם עגילים בעלי נוכחות ושרשראות צבעוניות, שיער קצר ישתלב איתם היטב. אם זה עגילים שמגיעים בצורה גיאומטרית, שרשראות צ׳וקר או טבעות עבות- כל אלה יהפכו את המראה למיוחד ויפה. עם שיער קצר נסו להימנע משרשראות ארוכות מדי, מכיוון שחשוב לאזן פרופורציות. שרשראות צמודות יאריכו את הצוואר ויתנו מספיק מקום גם לשיער הקצר וגם לתכשיטים שבחרתם. הקפידו להסתרק עם מסרק לשיער כדי לייצר מראה אחיד, מאחר ושיער קצר יכול לפעמים להתקרזל ולתפוס יותר מדי נפח, בעיקר בחודשי הקיץ מלאי הלחות. כך תוכלו לשמור על אווירה והרמוניה טובה בין השיער לתכשיטים.

 שיער ארוך

אם יש לכם תכשיטים מגוונים בשלל עיצובים, שיער ארוך הוא סוג השיער שמאפשר לכם לשלב הכי הרבה סגנונות איתו. גם עגילים צמודים וגם עגילים תלויים יכולים להתאים. אפשר לשלב בין שרשראות קצרות לארוכות. אפשר ללכת על סגנון מודרני או על תכשיטי יוקרה קלאסיים. צמידים וטבעות הם אפשרויות נהדרות לאבזור הידיים. עם שיער ארוך ניתן להתנסות בתכשיטים עם טקסטורות, צבעים וגדלים שונים. אחרי שתנסו אופציות שונות תוכלו למצוא את האיזון המושלם בין התכשיטים לשיער.

 שיער חלק

שיער חלק מייצר מראה מלוטש ומגוון מה שהופך אותו לאידיאלי עבור תכשיטים עדינים ותכשיטים נועזים יותר כאחד. כדי לייצר מראה מתוחכם בחרו בעגילים צמודים קלאסיים או חישוקים פשוטים בזהב או כסף. כך תוכלו להוסיף אלגנטיות ויוקרתיות למראה. תליונים עדינים ומספר שרשראות באורכים שונים יכולים להתאים כי הם מייצרים שכבות ומימדים נוספים למראה הפנים- מה ששיער חלק לא תמיד מצליח לעשות. אל תפחדו לבחור בצבעים לא שגרתיים ולערבב בין סוגי מתכות שונות. מאחר ושיער חלק לא מושך תשומת לב רבה מדי, אפשר לאפשר לתכשיטים עצמם לעשות זאת. אופציה נוספת ומעניינת היא לבחור תכשיטים לשיער, לדוגמה סיכות משובצות אבנים. כך ניתן יהיה להוסיף עניין לשיער החלק שלכם.

הקפידו להשתמש בשלל מוצרים לשיער חלק כדי לגרום לו להבריק ולהיראות הכי טוב שהוא יכול. מוצרי טיפוח לשיער יכולים לעשות את ההבדל במראה שלכם ולשדרג אותו באופן משמעותי.

 

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button