תכשיטים מושלמים לסוגים שונים של תסרוקות

Untitled design (36)

השיער שלנו הוא כמו יצירת אמנות המאפשרת לנו להמציא את הלוק כל פעם מחדש בטאץ’ אומנותי אחר. יש אינספור אופציות של תסרוקות בשלל סגנונות מהמראה האסוף המוקפד דרך הפזור המשוחרר לצד שילובים שונים אותם ניתן לייצר עם אקססוריז לשיער או ספריי ששומר על המראה לפי החזון שלנו. בין אם מדובר בשיער חלק או מוחלק בשיער מתולתל בתספורת קצרה ועוד.
אין ספק שחשוב מאוד לשמור על השיער בריא ככל שניתן באמצעות תכשירים להחייאת השיער, שמירה על סיבי השיער וכן תכשירים שיוכלו לתרום להשגת ההופעה המבוקשת לפי התסרוקת הנחשקת לאורך זמן כולל בתנאי מזג האוויר המשתנים.
מה שבטוח – לכל תסרוקת שתבחרו השפעה דרמטית על המראה הכולל ואין ספק שבשילוב תכשיטים ביחד עם התסרוקת הרצויה – ניתן להעצים את ההופעה.
לתכשיטים השפעה מכריעה על המראה המתקבל וכדאי לבחור את התכשיטים הנכונים לכל תסרוקת שתבחרו תוך שימת דגש על חומרי גלם איכותיים ותכשיטים שילוו אתכן למשך שנים בכל תסרוקת בה תבחרו.
לפניכן מספר המלצות על הדרכים המבוקשות בשילוב בין תכשיטים לתסרוקות:

מה לשלב עם שיער פזור

שיער פזור הוא חגיגה בפני עצמה המשדר מראה חופשי. בהשוואה לתסרוקות אסופות למיניהן, קשה יותר להראות את העגילים כאשר השיער פזור ולכן כדאי לבחור עגילים דומיננטיים בעלי נוכחות עוצמתית. למשל, עגילי חישוק מאסיביים או עגילי שנדליר או עגילים תלויים גדולים או עגילים בעלי ברק שיבלטו גם על רקע השיער. ניתן להוסיף שרשראות עם תליון בולט וכן צמיד מאסיבי יחסית.
אם מדובר בשיער פזור ארוך חלק תוכלי להמשיך את הקו הסימטרי הישר באמצעות שרשראות ארוכות יחסית או בעלות תליונים ליניאריים ואם בשיער קצר יחסית או בסגנון קארה בשרשראות קצרות או צמודות או בתליונים מיניאטוריים.

תכשיטים לשיער אסוף

תסרוקת אסופה היא פרקטית פעמים רבות כאשר רוצים שהשיער לא יפריע בתנועה ובמיוחד בימי הקיץ החמים כאשר השיער מזיע יותר. שיער אסוף יכול להיות אלגנטי מאוד והוא מאפשר גם תכשיטים בעלי קווי מתאר מינימליסטיים ומעודנים יותר בשיק קלאסי. למשל, עגילים צמודים הנושאים מוטיבים או אלמנטים שונים דוגמת לבבות, כוכבים וכן שרשראות קלילות מעודנות, צמידי טניס. יהלומים מנצנצים ייראו נהדר עם תסרוקת אסופה במיוחד ליציאות ערב או לאירועים פורמאליים.
אם תעדיפו דווקא להשיג קונטרסט מעניין בין תסרוקת אסופה סולידית לתכשיטים בולטים תוכלו לשלב עגילי חישוק עם תסרוקת אסופה כך שהחישוקים המלוטשים נותנים את הטון ומוסיפים טוויסט נועז להופעה. עגילים ארוכים ייראו נהדר גם עם תסרוקת של לחמניית צד ויאזנו היטב את הפנים.

מהם התכשיטים האולטימטיביים לשיער מתולתל?

שיער מתולתל או מסולסל הוא לרוב פרוע יותר ושובב כשיש תכשירי טיפוח שמאפשרים לכל תלתל לזרוח למרחקים. במראה הזה חפשי לך עגילי חישוק ייחודיים או עגילים אסימטריים נועזים, תליונים מלבנים או מרובעים או עגילי נברשת ארוכים.
לתסרוקת מתולתלת יכולים להתאים גם תכשיטים שכבתיים עם תליון כפול או שרשרת כפולה כך שגם השרשרת תבטא את העוצמה של השיער.

צבעוניות וגוונים בין תסרוקות לתכשיטים

כדאי לשמור על קשר וויזואלי גם בין צבעוניות השיער לגווני התכשיטים בין אם מדובר באבני חן הממשיכים את גוון השיער או את האקססוריז שעמם אספת או שדרגת את התסרוקת כמו מסרקיות, קשתות או סרטים או להפך – לייצר ניגודיות יצירתית בגוון התכשיט הבולט על רקע צבעוניות השיער. שימי לב שזהב אמיתי מחמיא לכל גוון של שיער בשל הזוהר הטבעי והמראה הקלאסי העל-זמני שלו בין אם מדובר בזהב צהוב או בזהב לבן.

אחרי שבחרתן לעצמכן תסרוקת הוסיפו את התכשיט המחמיא ביותר – https://www.youme.co.il/

 

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button