שמן לשיער – לא מילה גסה

Young girl in white t-shirt holds in her left hand the tips of her curly hair and her right hand applies them yellow oil.

 לרוב אנשים יש רתיעה מסוימת שהם שומעים את המילה שמן בכל מה שקשור לשיער שלהם, האמת מובן, אבל בואו נפריח כמה מיתוסים.

בניגוד לכל מה שחושבים, שמן לשיער לרוב לא שומני ולא משאיר תחושה לא נעימה בשיער כל עוד בוחרים בשמן המותאם בצורה נכונה לאותו סוג שיער.

לכל שמן יש את המרקם שלו, המרקמים שניתן למצוא היום אצל המותגים נעים בין שמנים קלילים במיוחד עד לשמנים בעלי מרקם יותר כבד אבל כל עוד הם יותאמו לשיער הנכון (שיער עבה ומקורזל לדוגמה)  – הם יבטיחו תוצאה מעולה ללא כל תחושה שומנית.

בואו נדבר קצת על היתרונות של שמן לשיער:

שמן בניגוד לסרום או לסיליקון מותאם לשימוש בכל חלקי השיער בגלל יכולת הספיגה הטובה שלו, שלא כמו סרום שנשאר על השכבה העליונה של השיער על מנת “להדביק” קצוות מפוצלים וחסרי ברק. 

לכן במצב של שיער יבש שמן יכול להיות בחירה מצוינת לשיער! 

הוא יזין, יטפל, יעניק ברק ואפילו ישנם כאלה בעלי תכונה נוספת של הגנה מחום מפני מכשירים כגון מחליק, מסלסל או פן.

התאמה לסוגי שיער:

לשיער דק- נבחר כמובן בשמן במרקם הכי קליל שיש, כדי שנוכל להנות מהיתרונות שלו כל זאת מבלי להכביד על השיער, ולא להותיר בו תחושה שומנית ודביקה.

לשיער רגיל עד עבה- נבחר בשמן במרקם קלאסי, מרקם זה יבטיח קצת יותר אינטנסיביות רק חשוב שנקפיד לא לשים ממנו יותר מדי , 2-3 לחיצות לפי המידת הצורך אמורות להספיק ולעשות את העבודה.

לשיער עבה ומקורזל- נבחר בשמן במרקם כבד יותר, עדיף מוצר שמופק מתמציות בעלות תכונות לחות ואלסטיות עשירות יותר , כמו שמנים המופקים מאגוז השיאה או אגוז הארגן.

טיפ חשוב: על מנת להשיג תוצאות מירביות משמן לשיער, חשוב להקפיד על שימוש נכון בהתאם לצורך.

אם ברצוננו להשיג יותר הזנה וטיפול ביובש: נשתמש בשמן לאחר חפיפה על שיער לח שיובש במגבת – זהו המצב האידאלי לספיגה מקסימלית של השמן.

אם ברצוננו להילחם ב”פריז” וחשמל סטטי שיוצר שוונצים כמו לדוגמה לאחר שימוש בפן, נשתמש בשמן על שיער יבש במינון של לחיצה אחת.

מקווים שעזרנו- מוזמנים לשתף אותנו בחווית השימוש בטיפים.

אם בכל זאת תעדיפו ללכת לשמן במרקם הקליל ביותר, הנה שמן לשיער דק במרקם קליל במיוחד:

כל הזכויות שמורות ל BENITA TLV | אין לעשות שימוש במאמר זה ללא אישור בכתב מהנהלת האתר.
 
אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button