שמן לבנדר- על סגולותיו של הפרח הסגול

שמן לבנדר

איך לחולל פלאים בשיער עם שמן לבנדר

שמן לבנדר (אזוביון) הוא פלא אמיתי. הוא מתנה של ממש שהטבע נותן לאדם ולא נגזים אם נאמר שהוא אחד מהתרופות החשובות ביותר והמועילות ביותר לטיפול בגוף ובמגוון אתגרים בריאותיים. טיפול בשמנים אתריים בכלל ובשמן לבנדר בפרט הוא טיפול יעיל במיוחד המשרה רוגע ושלווה על המטופל. הטיפול בשמנים אתריים משלב עיסוי, טבילה במים או שאיפת אדים, מסייע להם לחדור בקלות אל הגוף – דרך העור או באמצעות חוש הריח – ולהתחיל  תהליך של ריפוי מיטבי.

טיפול בשיער הוא אחד הטיפולים המדהימים ביותר בין שלל הטיפולים שאפשר לעשות עם שמן זה. השמן מחזק את שורשי השיער, מטפל ביעילות בנשירת שיער, מצמיח במהירות שיער דליל, מטפל בבעיות קרקפת מסוגים שונים, מוסיף לשיער ברק וניחוח עדין ומשווה לו מראה רענן ומטופח תמיד. אז איך נחולל פלאים בשיער עם שמן הלבנדר? בואו נרוץ יחד אל שדות הלבנדר הסגולים והריחניים ונבין.

שיער בריא על ראש בריא

שיער חזק ובריא זקוק לקרקפת חזקה ובריאה. שמן הלבנדר יעיל מאוד בטיפול בבעיות עור בכלל ובטיפול בקרקפת בפרט. אפשר לטפל בבעיות של קרקפת יבשה או שומנית, בגרד, באקזמה או בקשקשים באמצעות שימוש יום־יומי או דו־שבועי בשמן לבנדר. אפשר לטפטף את השמן ישירות על הקרקפת אך מומלץ יותר לערבב אותו עם שמן נשא נוסף כמו שמן זית, שקדים או קוקוס ולעסות את קרקפת עם התערובת בעיסוי יסודי וארוך. השמן הוא שמן מחטא וקוטל חיידקים בהיותו אנטי־בקטריאלי. הודות לתכונה זו הוא אידיאלי לטיפול טבעי ומהיר בבעיות קרקפת.

טיפול במבקרים לא רצויים

שילוב של שמן לבנדר עם שמן רוזמרין ושמן עץ התה יחד עם שמן נשא יוצר תערובת מחץ מדהימה לטיפול בכינים בשיער. עיסוי יום־יומי של קרקפת ושיער הנגועים בכינים והשריית התערובת על הראש במשך חצי שעה יקטלו את הכינים. שטיפת הכינים מהשיער בתום הטיפול תהיה קלה  ונטולת כאב. הוספה של השמנים הללו לשמפו באופן קבוע תגן מפני כינים בעיקר משום ששמנים אלה בכלל ושמן הלבנדר בפרט הם דוחי החרקים החזקים ביותר שיש. טיפול טבעי בכינים עם שמן לבנדר הוא בריא יותר לגוף ולשיער ואינו מזיק.

שמן לבנדר מעודד צמיחה בריאה של השיער

עיסוי דו־שבועי של השיער עם השמן יטפל ביעילות בבעיות של נשירת שיער, יחזק את השיער ויעודד את צמיחתו המחודשת. עיסוי עדין של הקרקפת ושל השיער עם תערובת עיסוי המכילה כף שמן נשא ובו 4 טיפות לבנדר יסייע לחזק את השיער ולחדש את צמיחתו. די בתנועות סיבוביות ועדינות של האצבעות על הקרקפת כדי להחדיר את השמן לעור ולהניע את פעולת והריפוי שלו.

שיער יפה ובוהק

טיפול קבוע בשיער באמצעות תערובת טבעית המכילה לבנדר יחזק את השיער וישמור עליו יפה ובוהק תמיד. הניחוח המרענן והמופלא של הלבנדר אינו רק מענג. הוא גם מרגיע ומשרה שלווה שניתן לחוש בה לאורך כל היום.

לבנדר טהור ואיכותי לטיפול מחולל פלאים בשיער הוא חלק בלתי נפרד ממוצרי דוטרה בישראל והוא השמן האתרי המבוקש ביותר שיש הודות לסגולותיו המדהימות ולאיכויות הטיפול המפליאות שלו. שמן הלבנדר הוא חלק בלתי נפרד ממוצרי טיפוח השיער ותוצאות השימוש בו מדהימות תמיד.

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button