שגרת טיפוח לפני החתונה, מתי כדאי להתחיל?

bride

טיפוח השיער ועור הפנים לא תמיד בעדיפות ראשונה בעת תכנון חתונה, אבל חשוב מאוד להבין שטיפוח העור והשיער חייב להתחיל הרבה לפני החתונה עצמה. יחד עם מציאת גן אירועים במרכז, ודי. ג’יי מדהים,  כל כלה חייבת למצוא מעט זמן בלו”ז הצפוף של תכנון החתונה, ולהתאים לעצמה שגרת טיפוח שתביא לתוצאות מירביות ביום האירוע.

 

6 חודשים לפני האירוע:

ההמלצה שלנו היא להתחיל כ-6 חודשים לפני מועד החתונה. אולי זה ישמע לכם קצת מוגזם, אבל זה פרק זמן מצויין להתחיל לשתות ויטמינים ותוספי מזון לטיפוח השיער. השפעתם לא ניכרת מיד, אלא יקח כמה חודשים עד שתתחילי לראות תוצאות ראשונות.

אם אתן שוקלות שינוי כלשהו בצבע השיער, מומלץ לנסות את צבע השיער הרבה לפני החתונה. יתכן ותוצאות הניסוי לא יהיו לטעמכם, ולחזור לצבע המקורי שלכם עלול לקחת כמה חודשים טובים.

 

אם בגלל שפע הסידורים קצת הזנחתן את שגרת טיפוח הפנים והשיער שלכן, זה הזמן לחזור לשגרת טיפוח נוקשה של ניכוי העור, קרם לחות בבוקר ובערב, וכן פילינג לפחות פעם בשבוע. הקפידו על טיפוח יומיומי לאורך זמן להשגת התוצאות הטובות ביותר. גם השיער שלכם זקוק להזנה, מסכה לשיער אחרי כל חפיפה לגרום לשיער שלכן להראות שופע ומטופח ביום האירוע.

 

אם את שוקלת לרדת כמה קילוגרמים לפני החתונה, חשוב מאוד להתחיל בדיאטה מאוזנת לבעוד מועד, לפחות 6 חודשים לפני החתונה. דיאטת רעב שבועיים לפני החתונה, תגרום לך לעייפות עצבנות ביום האירוע, ולכן עשי לעצמך טובה והגיעי לייעוץ דיאטני מראש, ואל תשכחי גם להתייעץ לגבי תרגילי כושר מתאימים שיעזרו לך לא רק לרדת במשקל, אלא לשמור על גוף חטוב לקראת האירוע.

 

4 חודשים לפני החתונה:

תתחילי לחפש מאפר או מאפרת ומעצב שיער. גם אם יש לך המלצות מחברות או בנות משפחה, קבעי איפור ותסרוקת ניסיון, ושמרי על ראש פתוח. בעלי מקצוע מנוסים בהחלט יכולים להציע לך רעיונות טובים לתסרוקת מדהימה. אל תשכחי שאת צריכה גם מניקור ופדיקור מקצועיים ליום האירוע. אם מצאת את אנשי המקצוע שאליהם התחברת גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אישית, סגרי איתם את מראש ליום האירוע ואל תחכי לרגע האחרון.

 

חודשיים לפני האירוע:

בחרי אביזרים לשיער. אם את מעוניינת לשלב סיכה יפה בשיער או כל קישוט אחר, זה הזמן לבחור. בחרי גם את צבע הלק שאת מעוניינת להשתמש בו ביום האירוע.
אם את שוקלת הלבנת שיניים, זה הזמן המתאים לעשות זאת. חלק מהאנשים הסובלים לרגישות בשיניים ובחניכיים אחרי התהליך, לכן לא מומלץ לדחות את הטיפול למועד קרוב לאירוע.

 

שבוע לפני האירוע:
זה הזמן המתאים לתיקוני שיער אחרונים, כגון הורדת קצוות מפוצלים, צבע לשיער או פסים שתכננתן לתסרוקת שלכן לחתונה.
סידור גבות –  לא מומלץ להשאיר את סידור הגבות ליום לפני האירוע, על מנת להימנע מאדמומיות ביום האירוע.

טיפול פנים עדין יעזור לכן להראות זוהרות ביום האירוע. הימנעו מפילינגים עמוקים, כי אתן מתקרבות ליום האירוע ולא רוצות עור אדמומי.

 

אנחנו מקווים שעזרנו לכן לעשות קצת סדר בשגרת הטיפוח לשכן לפני החתונה.

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button