מוצרי טיפוח טבעיים לתינוקות

Untitled design (32)

לא מעט אנשים מבינים כיום כי מוצרי טיפוח ממקור טבעי יכולים לתרום לעור הרבה יותר ממוצרים המבוססים על מרכיבים כימיים. במוצרים המכילים מרכיבים ממקור טבעי אין חומרים משמרים אשר מוסיפים למוצרי טיפוח שונים כגון: שמפו, מרכך, אל סבון ועוד.

מדובר על מוצרים המבוססים למעשה על שמנים צמחיים ממקור אורגני כגון: שמן נבט חיטה, שמן שקדים, שמן קלנדולה איכותי וכן שמנים אתריים ותמציות צמחים שונות. הורים רבים מבינים שכאשר מדובר על העור של התינוק שהוא עור הרבה יותר רגיש מעור של אדם מבוגר, הרי שיש חשיבות רבה לבחירת מוצרי טיפוח טבעיים על פני מוצרי טיפוח המבוססים על חומרים כימיים שונים.

החשיבות של בחירת מוצרי טיפוח טבעיים לתינוק

אין ספק שכל הורה דואג לתינוק שלו. הוא בוחר עבורו את המזון המזין והאיכותי ביותר, הוא דואג שהוא יישן טוב על מנת שיתפתח ויגדל, הוא רוכש עבורו צעצועי התפתחות איכותיים ומתקדמים ועוד. חשוב מאוד לזכור כי התינוק הוא קטן מאוד ועורו עדין ביותר ועל כן הוא זקוק למוצרים טובים ואיכותיים אשר ישמרו עליו בריא ושמח, מנוטרל מחומרים אשר גורמים לאלרגיות, פריחות ועוד. חשוב לזכור כי התינוק איננו יכול לדבר ולבטא במילים מה מפריע לו ולא פעם, אם יש לו גירוי כלשהו בעור כתוצאה משימוש במוצרי טיפוח לא מספיק איכותיים או לא טבעיים, הרי שהתינוק יכול לסבול והוריו סובלים גם מכיוון שהם לא באמת יודעים מה קרה לו וכיצד להרגיע אותו.

העור של התינוק הוא עור בעל מאפיינים ייחודיים. מדובר על עור שרק נולד ועל כן הוא רגיש הרבה יותר מעור של אדם בוגר, הוא דק יותר והוא ניזוק בצורה קלה יותר מכל מה שמצוי סביבו. בשילוב התנועה הרבה של התינוק והרצון שלו לבחון את סביבתו ללא הרף, הרי שאין ספק שהעור שלו דורש הרבה יותר מכפי שדורש עור של אדם בוגר.

עור התינוק יכול להתייבש בקלות בשל הבדלי טמפרטורה או ניקוי הפרשות. כאשר העור יבש או מגורה, התינוק הופך להיות עצבני וההורים שלו כלל לא מבינים מהי הבעיה. בחירת מוצרי טיפוח מהווה דבר חשוב מאוד עבור כל תינוק ועליה להתבצע בקפידה על מנת שעור התינוק ישמר.

כיצד בוחרים מוצרי טיפוח לתינוקות?

מוצרי טיפוח לתינוקות לא צריכים להכיל את רכיב ה SLS,מדובר על רכיב אשר המטרה שלו היא ליצור קצף והוא יכול ליצור לתינוק דלקות עור שונות. חשוב מאוד שמוצרי טיפוח לתינוקות לא יכילו חומרים נזיקים ויהיו בטוחים לשימוש על גבי העור הרגיש של התינוק. לכן, גם שמפו לתינוק, גם שמן אמבט, גם אל סבון לתינוק וגם מוצרי טיפוח נוספים שמומלצים לתינוקות הם כאלה המבוססים על חומרים טבעיים. כמובן שחשוב לוודא שמוצרי הטיפוח אכן מבצעים את עבודתם ומנקים ביסודיות את עור התינוק או מעניקים לו לחות נדרשת או כל מטרה אחרת, אך בד בבד, חשוב להקפיד שהרכיבים שלהם יהיו טבעיים ושלא יהיו בהם חומרים משמרים או כל רכיב אחר שיכול להיות לא טוב לעור של התינוק.

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button