כל מה שרציתם לדעת על החלקה אורגנית

החלקה אורגנית

החלקה אורגנית

החלקות שיער הפכו עם השנים למאוד פופולאריות כיוון שניתן באמצעותן לשנות את המראה של השיער והן אמצעי לשינוי אופי השיער עבור כל אותן נשים בעלות שיער מתולתל או גלי. ישנן טכניקות רבות שבאמצעותן ניתן לבצע החלקת שיער כאשר החדישה ביניהן היא החלקה אורגנית.

מהי החלקת שיער אורגנית?

החלקה אורגנית אינה פוגעת בשיער כיוון שלא נעשה במהלכה שימש בחומרים שיכולים לפגוע בשערה. החומרים בהם משתמשים מזינים את השיער ומעניקים לו מראה חלק ומבריק. מדובר בהחלקה קבועה שנעשית על בסיס חומרים אורגניים ובאופן ששונה להחלקות שמבוצעות באמצעות מחליקים שיער שונים. היתרון המובהק של החלקה זו היא שהיא נשארת לתמיד ואינה משנה את מבנה השיער כך שניתן לוודא ששומרים על בריאות השיער מהטיפול הראשון שמבצעים. החלקה אורגנית שמתבצעת על ידי מיראל החלקות שיער מתאימה לכל סוג השיער בין אם מדובר בשיער מאוד מתולתל או שיער צבוע. בדומה לסוגי החלקות אחרים, החלקת שיער אורגנית כוללת בתוכה גם שימוש במרכיבים נוספים שמסייעים להזנה של השיער והגנתו.

איך זה עובד?

המרכיב הפעיל בתהליך החלקת שיער אורגנית הוא חומצה גליקולית שאותה מפיקים מקנה סוכר. מדובר בחומצת אלפא הידרוקסיד בה משתמשים גם כאשר מבצעים טיפולי פנים קוסמטיים ורפואיים. החומצה מחלישה את קשרי הגופרית אך אינה מפרקת את המולקולות ולכן אינה פוגעת בלחות של השיער או במבנה הטבעי שלו. כאשר מבצעים החלקת שיער אורגנית אין צורך במנטרל ולכן השיער אינו נפגם כמו בהחלקות שיער מסוגים אחרים. הנוסחה להחלקת שיער אורגנית כוללת חומרים מזינים לשיער כמו שמן דקלים, שמן אגוזין, קקאו, חלבון אורז ומים מזוקקים שמגנים על מעטפת השיער מפני נזקים חיצוניים. המרכיבים הטבעיים שבנוסחה כוללים גם ויטמין E שמסייע בחיזוק שורשי השיער, חמאת אגוז שיאה, אומגה שש, נוגדי חמצון, חומצת אמינו ואף קרטין לחיזוק השיער.

למי מתאימה החלקת שיער אורגנית?

החלקת שיער אורגנית יכולה לשקם שיער פגום והיא מתאימה לנשים בעלות שיער מאוד מתולתל, שיער צבוע, שיער עם קצוות שרופים ועוד. החומרים בהם משתמשים אינם מכילים פורמלין גופרית או כימיקלים שיכולים להזיק ולפגוע בבריאות השיער ולכן מתאימים לכל מי שמעוניין לעצב את שיערו בנוחות וליהנות משיער חלק ורך כמו משי.

למה לבצע החלקה אורגנית

נשים רבות בעלות שיער גלי או מתולתל היו רוצות שיהיה להן שיער חלק וקל לעיצוב. ישנן לא מעט אפשרויות כיום שבאמצעותן ניתן לשנות את מראה השיער שלנו אך חשוב להבדיל בין סוגי החלקות השיער השונות כיוון שלא מעט מהן יוצרות נזק שקשה מאוד לתקן. החלקות שיער מקצועיות כמו החלקה זמנית, החלקה ברזילאית או החלקת שיער קראטין אמנם עוטפות את השיער אך לאורך זמן יכולות לגרום לפגם בשיער. ישנם גם מחליקים שיער ביתיים שבהם ניתן לבצע החלקה זמנית אך הם יכולים לגרום ליובש קיצוני בשערה ושימוש רב בהם אף יכול לגרום לנשירה. החלקת שיער אורגנית היא האפשרות הטובה ביותר כיוון שהחומרים בהם משתמשים מגנים על השיער ומונעים את האפשרות של ירידה באיכות וחוזק השיער.

 

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button