טיפוח השיער – הטיפים שאתם חייבים להכיר

Untitled design (23)

תחום טיפוח השיער רווי במוצרי טיפוח, וכל מעצב שיער מנוסה יכול להמליץ על עשרות מוצרים שמחזקים את השיער, מטפחים ומייצבים אותו. בפינת הטיפים של היום נתמקד דווקא במוצרים המכילים שמנים לשיער ובתרומה הרבה שלהם ליופיו, חוזקו ובריאותו של השיער. בואו נבדוק איך תעשיית טיפוח השיער משלבת שמנים הטבעיים במוצריה, מהן הסגולות של השמנים הטבעיים ולמה הם טובים לשיער וכן מהם הטיפים החשובים ביותר לטיפוח השיער.

מוצרי שיער המכילים שמנים טבעיים

מוצרי שיער המכילים שמנים טבעיים, נמכרים בשווקים ובמרכזי ייעוץ לטיפוח השיער. הם ברובם מוצרים תעשייתיים שמשולבים בהם שמנים טבעיים כמו שמן קוקוס, שקדים, ארגן, שיאה, פיסטוק או שמן מרוקאי. המוצרים הללו מכילים את התכונות המבריאות והמחזקות של השמנים, ותכונות אלה מניעות תהליכי שיקום והבראה בשיער, מחזקות את שורשיו ואת זקיקי השיער ומחוללות שינויים לטובה במראה שלו. שאר החומרים שפעילותם משלימה את פעילות השמנים הטבעיים בשיער, הם חומרים מיוחדים שנרקחו בתעשיית טיפוח השיער. הם מדיפים ריחות טבעיים ומשכרים, מנקים ומעצבים את השיער.

למה השמנים הטבעיים כל כך טובים לשיער שלנו?

שמנים טבעיים מופקים מצמחים – בדרך כלל מצמחי מרפא – ומכילים את כל סגולות המרפא שלהם. כל שימוש בשמנים טבעיים בגוף יעודד תהליכי שיקום, החלמה והבראה, ולכן הם כל כך טובים לנו. מוצרי טיפוח המכילים שמנים טבעיים, מעודדים את ריפוי השיער ואת החלמתו. רבים מאיתנו סובלים משיער חלש ונטול חיוניות בשל שימוש במוצרי טיפוח באיכות נמוכה. אם השיער שלכם ניזוק ממוצרים לא איכותיים, תוכלו למצוא בשווקים שפע מוצרים המכילים אך ורק חומרים אורגניים, טבעיים שמקורם מן הטבע. מוצרי שיער אורגניים בחנות טבע בפרדס חנה ישפיעו לטובה על שיערכם ויועילו לו.

איך נטפח את השיער עם מוצרים המכילים שמנים טבעיים?

יש בשווקים מוצרי שיער רבים המכילים שמנים טבעיים כמו שמפו, מרכך, סרום, אמפולות ומסכות. יש גם חומרי מוס, ספריי, ווקס לשיער, וגם בהם נוכל להשתמש דרך קבע.

ראשית, נקפיד לשמור על שיער נקי. נחפוף אותו מדי יום בשמפו ונשתמש במרכך שמתאים לסוג השיער שלנו. אם השיער שלנו אינו צבוע, נשתמש בשמפו ובמרכך לשיער טבעי. אם השיער שלנו צבוע וסובל מיובש, נשתמש במוצרים מיוחדים לשיער צבוע. נוודא שהם מכילים את השמנים הטבעיים שאנחנו כל כך אוהבים ונראה איך השינוי מתחולל במהרה.

שנית, נקדיש זמן שבועי לטיפול במסכה. מסכות לשיער הן בדרך כלל עתירות לחות, ותכונה זו מחזקת את זקיקי השיער ונותנת לו גמישות וברק. יש מסכות לשיער יבש וצבוע, ויש מסכות לשיער רגיל. נחפש תמיד את המסכות המתאימות לשיער שלנו וכך נגן עליו לאורך זמן.

ולבסוף, מדי בוקר נעצב את השיער בקלילות עם סרום המכיל שמנים טבעיים. הסרום לא רק מעצב את השיער, הוא גם עוטף אותו בשכבת הגנה ושומר על בריאותו.

שיער בריא בהישג יד

שיער בריא, רענן ומלא ברק הוא תוצר של שימוש במוצרי טיפוח טבעיים ושל פעולות טיפוח קפדניות. אם נקפיד על טיפוח השיער, הוא יהיה זוהר ומטופח תמיד.

 

 

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button