טיפוח הזקן – המוצרים שכל גבר חייב

טיפוח הזקן

המוצרים שיהפכו את שגרת טיפוח הזקן שלכם למושלמת

זקן קטן או גדול, מעוצב או שגדל פרא, צבוע או בעל מראה טבעי – אין זה משנה איזה סוג זקן אתם מגדלים ואם הוא עניין של הצהרה אופנתית או תפישת עולם דתית, חשוב מאוד כי תטפחו אותו, הרבה מעבר לקיצוץ קצוות פה ושם. בשורות הקרובות נכיר לכם מקרוב מספר מוצרים יעילים מאוד עבור טיפוח הזקן שלכם. קראו ורכשו בהקדם.

 

שמן ייעודי לזקן

נתחיל עם אחד מהמוצרים שלא רבים מבינים את חשיבותו בכל הקשור לטיפוח הזקן, אך בדיוק כמו פעולות אחרות בתחום האסתטי, דוגמת עיבוי שפתיים או איפור קבוע, מסוגל לשדרג את המראה שלכם בצורה משמעותית, אך בצורה הרבה יותר מהירה ופשוטה, שתוכלו לבצע באופן עצמי. אנחנו מדברים על שמן לזקן, אשר יאפשר לכם לפסל את מראה הזקן שלכם לצורה המתאימה ביותר למבנה הפנים שלכם, וזאת מבלי לגרום לו נזק או להקשיח אותו, כפי שמבצעים באמצעות ג’לים לשיער, למשל.

שמן לזקן, מעבר לתרומתו לעיצוב, תורם גם לתחושה נעימה יותר, שכן הוא למעשה מרכך אותו. השמנים האיכותיים ביותר כוללים בתוכם גם ויטמינים שמזינים את שיער הזקן, להשגת מראה בריא וחיוני יותר. שמן איכותי גם מעניק לחות לעור ושומר עליו לאורך זמן וניתן להשתמש בו אחת ליום או אחת למספר ימים.

 

שמפו ומרכך מיוחדים לזקן

הזקן שלכם צובר לכלוך רב במהלך היום, מתייבש באוויר וסובל מנזקי חמצון שונים. זקן שאינו מטופח יכול להדיף ריח רע, לסבול מהתרבות חיידקים ואף לגרום לייבוש העור שלכם ולהופעת קשקשים מרגיזים ומגרדים. במילים אחרות, את הזקן עליכם לטפח ולשמור על ניקיונו, בדיוק כמו שאתם מקפידים על שיער הראש שלכם. כיצד תעשו זאת? באמצעות חפיפה יומיומית בשמפו ושימוש במרכך אשר מיועדים במיוחד לזקנים.

 

שמפו שכזה מכיל חומרים אנטי-בקטריאליים ומנקה את הזקן ואילו המרכך משמש לציפוי השערות בשכבה מגינה ועוזר בסירוק יעיל ונוח שלו ללא קשרים. חשוב להדגיש כי לא כדאי לחפוף את שיער הזקן עם שמפו ומרכך רגילים לשיער הראש, שכן תכשירים אלו אינם מותאמים לשיער קשה ומפורזל שמאפיין זקנים.

 

טיפוח הזקן באמצעות מסרק מתאים

גם מסרק מיוחד לזקן הוא דבר שחשוב שתרכשו. סירוק הזקן עוזר בניקיון שלו, מצמיח את השערות בכיוון הנכון והוא גם מתיר קשרים. למעשה, בעלי זקנים כל כך מתמכרים להרגשה הנעימה של סירוק הזקן, עד שהם נהנים לסרק אותו בכל רגע נתון. כמובן שלא כל מסרק מתאים עבור טיפוח הזקן וחשוב כי תרכשו מסרק בצפיפות הנכונה בהתאם לסוג הזקן שלכם, וכמו כן לבחור בכזה שעשוי מחומרים שאינם מוליכים חשמל (כגון עץ) וזאת על מנת למנוע התפתחות חשמל סטטי בעת הסירוק ואת הפיכת הזקן למגנט של ממש לכל מיני לכלוכים.

 

קרם לחות לזקן

המוצר האחרון שכדאי לכם לרכוש הוא קרם לחות, אשר יעשיר את הזקן שלכם בחומרים מזינים חשובים (ויטמינים, מינרלים וכו’), יהפוך אותו לרך ונעים למגע (במידה ובת הזוג שלכם לא אוהבת את הזקן הדוקר), יגן עליו מפני קרינת השמש, יקנה לו ריח נעים וישמור על העור שמתחת בריא ולא מגורה.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם
7  מתנות לליבה של כל אישה

יוצאים למסע שופינג פיזי או וירטואלי בעקבות מתנות לאישה האהובה בחייכם ומחפשים מתנות שימיסו לה את הלב וירגשו אותה? יש לנו אוסף של רעיונות יצירתיים

קרא עוד »
שמפו לבלונדיניות
שמפו לבלונדיניות

בעולם הקסום של טיפוח השיער, אי אפשר להתעלם מהצרכים המיוחדים של שיער בלונדיני. גווני השיער הבהירים שלו דורשים תשומת לב קפדנית ושימוש במוצרים נכונים כמו

קרא עוד »
הפתעות ומבצעים רק לחברי מועדון!

מצטרפים למועדון החברים שלנו ומקבלים ראשונים את כל ההנחות השוות

Call Now Button